موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
202752
۲۰ مرداد ۱۳۹۸

درخشش فرهنگیان و دانش‌آموزان استان مرکزی در هشتمین جشنواره نوجوان سالم

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از کسب ۶ رتبه برتر کشوری در هشتمین جشنواره کشوری نوجوان سالم در سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷ خبر داد.

به گزارش کودک‌پرس ، «شهریار فولادوند» با اعلام این خبر افزود: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره نوجوان سالم که نتایج آن از سوی دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است، فرهنگیان و دانش آموزان استان مرکزی، موفق به کسب 6 رتبه برتر شدند.

وی اظهار داشت: در بخش دانش آموزی، «یاسین غلامی» از ناحیه یک اراک در رشته نرم افزار و چندرسانه ای، موفق به کسب رتبه دوم کشور در جشنواره نوجوان سالم شد.

فولادوند تصریح کرد: در این بخش همچنین «فاطمه نظری» از شهرستان شازند در رشته گرافیک  و «رضا عبدی فر» از شهرستان خمین در رشته ایده پردازی، هر دو رتبه سوم را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی، افزود: در ششمین جشنواره ابتکارات همکاران فرهنگی نیز که ذیل جشنواره نوجوان سالم برگزار می شود،  خانم «الهه غریبی» از شهرستان کمیجان در رشته طرح درس موفق به کسب عنوان نخست جشنواره شد.

وی گفت: «نسرین علیپور» و «مریم پورصفایی» 2 تن از همکاران ناحیه 2 اراک نیز در جشنواره ابتکارات همکاران فرهنگی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در رشته های طرح درس و اقدام پژوهی موفق به کسب عنوان سوم شدند.

فولادوند یادآور شد: در مرحله استانی هشتمین جشنواره نوجوان سالم، که اردیبهشت ماه امسال برگزار شد، افزون بر6 هزار و 718 اثر در رشته های مختلف به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شد که این رقم نسبت به دوره قبل جشنواره، 23 درصد رشد داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی، افزود: در مراسم اختتامیه استانی هشتمین جشنواره « نوجوان سالم » استان مرکزی، از 192 نفر دانش آموز، همکار فرهنگی و والدین برتر در رشته های مقاله نویسی، روزنامه دیواری، نقاشی، عکس، انشا، فیلم کوتاه، نرم افزار چند رسانه ای، ایده پردازی و … تقدیر به عمل آمد.

خاطر نشان می گردد؛ جشنواره دانش آموزی « نوجوان سالم » همه ساله به منظور ترویج زندگی سالم و شناسایی و رشد و شکوفایی قابلیت ها و ظرفیت های دانش آموزان و مدارس در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، در مدارس کشور  برگزار می شود

منبع: اداره آموزش و پرورش

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار