موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
202630
۱۹ مرداد ۱۳۹۸

ارائه آموزش‌های قرآنی به پنج‌هزار کودک و نوجوان سیریکی

پنج هزار کودک و نوجوان با حضور در کلاس‌های اوقات فراغت مکتب خانه‌های شهرستان سیریک آموزش‌های قرآنی را فراگرفتند.

به گزارش کودک‌پرس ، آیین اختتامیه کلاس‌های تابستانی مجتمع دینی امام شافعی سیریک با حضور فرماندار، امام جمعه اهل سنت، رئیس شورای شهرستان، شهردار، ائمه جمعه و جماعت و عموم مردم در مسجد جامع فکری سیریک برگزار شد.

احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک در این آیین اظهار داشت: هم زمان با تعلیم قرآن، از خود گذشتگی و مشارکت اجتماعی را در قلب‌های نونهالان و نوجوانان نهادینه کنیم.

جمالدینی ادامه داد: گاهی والدین نسبت به آشنایی فرزندانشان با قرآن بی‌تفاوتند ولی برای آموزش‌های دیگر اهتمام عجیبی دارند در حالی که قرآن راه رستگاری را آموزش می‌دهد.

وی افزود: ویژگی‌های انحصاری دوران جوانی که به حق مهم‌ترین دوران حیات انسان است از یک طرف، و همچنین ویژگی‌های منحصر به فرد قرآن کریم از طرف دیگر، موضوع جوان و انس با قرآن را موضوعی اساسی و با اهمیت جلوه خواهد داد.

فرماندار شهرستان سیریک اشاره کرد: جوانان انس با قرآن رادر برنامه روز مره خود قراردهند زیرا قرآن دارای برکت‌های زیادی همچون بخشیدن عزت و سرافرازی به جامعه است.

 

مدیر مجتمع دینی امام شافعی سیریک نیز اظهار داشت: پنج هزار و دویست کودک با حضور در مکتب خانه‌های سطح شهرستان از آموزش‌های قرآنی بهره‌مند شدند.

شیخ عبدالعزیز افراز ادامه داد: در ایام تابستان ۸۰  پایگاه اوقات فراغت با هدف فراگیری آموزش‌های قرآنی در سطح شهرستان دایر بوده است.

امام جمعه اهل سنت سیریک اضافه کرد: در کنار فعالیت‌های آموزش قرآن فعالیت‌های فرهنگی وورزشی نیز ویژه کودکان و نوجوانان انجام شده است.

افراز بیان کرد: کلاس‌های مجتمع دینی امام شافعی سیریک در طول سال دایراست.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از نفرات برتر و منتخب دوره‌های تابستانی مجتمع دینی امام شافعی شهرستان سیریک با اهدای هدایا تجلیل شد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار