موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
214535
۱۳ اسفند ۱۳۹۸

کودکان مظلوم ایرانی در ژنو به تصویر کشیده شدند+ فیلم

تحریم‌های ظالمانه آمریکا در ایران نه تنها در بخش اقتصادی و سیاسی بوده، بلکه بخش پزشکی و دارویی را نیز شامل شده است، تحریمی که جان کودکان ایرانی را به خطر انداخته است.

به گزارش کودک پرس ، همزمان با برگزاری چهل و سومین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل، به همت چندین سازمان مردم نهاد ایرانی، نمایشگاهی با عنوان “داستان زندگی ۱۰ فرشته” در مقر سازمان ملل در ژنو گشایش یافت.

این نمایشگاه در قالب عکس‌های تاثیرگذار، تاثیر تحریم‌های غیرانسانی آمریکا بر زندگی ۱۰ کودک بی گناه و محروم کردن آن‌ها از دارو و اقلام پزشکی را به تصویر کشیده است. همچنین به صورت مختصر ضمن معرفی نوع بیماری این فرشتگان زیبا و معصوم، جمله‌های احساسی از آرزو‌های آنان به زبان انگلیسی درج شده است.
نمایندگی کشورمان در ژنو، با انتشار توییتی، ضمن اطلاع رسانی در خصوص برگزاری نمایشگاهی درباره آثار ظالمانه تحریم‌ها بر حقوق اولیه کودکان بیمار ایرانی، از سازمان‌های مردم نهاد ایرانی برای این ابتکار ارزشمند قدردانی کرده است.
سازمان دفاع از قربانیان خشونت، انجمن اوتیسم ایران، جامعه تالاسمی ایرانیان، کانون معلولین توانا، انجمن بهداشت خانواده ایران، انجمن جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، موسسه خیریه حمایت از قربانیان اجتماعی و انجمن زنان ایرانی برای دفاع از توسعه پایدار محیط زیست در برگزاری این نمایشگاه مشارکت داشته اند.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار