موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
212779
۰۷ بهمن ۱۳۹۸

پایان ماجراجویی “گاف” ۱۵ ساله در روز صعود فدرر و جوکوویچ

تنیسور نوجوان آمریکایی با شکست برابر سوفیا کنین از اپن استرالیا حذف شد اما مرد شماره سه و دو جهان توانستند به یک چهارم نهایی صعود کنند.

به گزارش کودک پرس ، مرحله یک هشتم نهایی تنیس اپن استرالیا بامداد یکشنبه آغاز شد و تنیسورهای برتر توانستند به دور بعد صعود کنند. در یکی از بازی‌های مهم، نواک جووکویچ برابر دیگو شوارتسمن قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر حریف آرژانتینی‌اش را شکست داد. مرد شماره دو جهان در ست نخست ۶ بر ۳ پیروز شد و دو ست دیگر را با نتایج مشابه ۶ بر ۴ به نفع خود پایان داد.

در دیگر دیدار راجر فدرر برابر مارتن فوکسوویچ قرار گرفت و ۳ بر یک پیروز شد. تنیسور سوییسی در ست نخست ۶ بر ۴ شکست خورد اما در ادامه توانست جبران کند و سه ست دیگر را با نتایج ۶ بر یک، ۶ بر ۲ و ۶ بر ۲ به پایان برساند.

 

در این روز میلوش رائونیچ مقابل مارین چیلیچ قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. فابیو فونینی به مصاف تنیس سانگرن رفت و جدال نزدیک دو تنیسور با نتیجه ۳ بر یک به نفع سانگرن به پایان رسید.

در بخش بانوان اشلی بارتی به مصاف آلسیون ریسک رفت و ۲ بر یک حریف آمریکایی‌اش را شکست داد. بانوی شماره یک جهان در ست نخست ۶ بر ۳ پیروز شد اما ست دوم را با نتیجه ۶ بر یک واگذار کرد. در ادامه تنیسور استرالیایی ۶ بر ۴ حریفش را شکست داد تا به یک چهارم نهایی صعود کند.

بازی مهم دیگر میان کوکو گاف و سوفیا کنین برگزارشد و با پیروزی ۲ بر یک بانوی شماره ۱۴ جهان به پایان رسید. گاف ۱۵ ساله در ست نخست به سختی هموطنش را ۷ بر ۶ شکست داد اما در ادامه ۶ بر ۳ و ۶ بر صفر مغلوب شد تا ماجراجویی‌اش در سومین گرند اسلم در دور چهارم به پایان برسد.

 

پترا ویتووا که در رتبه هفتم رنکینگ قرار دارد برابر ماریا ساکاری قرار گرفت و ۲ بر یک پیروز شد.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار