موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
212471
۳۰ دی ۱۳۹۸

افزایش مجازات نوجوان فلسطینی از ۳۵ سال زندان به حبس ابد

رژیم صهیونیستی یک نوجوان فلسطینی را که در زمان بازداشت ۱۴ سال بیشتر نداشت به حبس ابد محکوم کرد.

به گزارش کودک پرس ، دادگاه تجدیدنظر نظامی رژیم صهیونیستی با درخواست تجدیدنظر دادستانی این رژیم برای افزایش مجازات یک نوجوان فلسطینی موافقت کرد.

بر اساس گزارش «روسیا الیوم»، بر این اساس حکم اسیر «ایهم صباح» که در زمان بازداشت ۱۴ سال داشته از ۳۵ سال به حبس ابد تبدیل شد.

باشگاه «الاسیر» ویژه رسیدگی به امور اسرای فلسطینی در واکنش به این حکم اعلام کرد: حکم ظالمانه حبس ابد علیه ایهم صباح (۱۸ ساله) یک استثنا نیست بلکه قاعده‌ای است که دادگاه‌های نظامی رژیم اشغالگر در پرونده‌های مشابه بر اساس آن رفتار می‌کند حتی اگر اسیر کم سن و سال باشد. علاوه بر آنکه اسیر صباح به پرداخت بیش از یک میلیون شکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) محکوم شده و این در حالی است که حکم مذکور در زمانی که وی کمتر از ۱۸ سال سن داشته، صادر شده است.

در ادامه این گزارش آمده، صباح از اهالی رام‌الله است و در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۱۶ پس از زخمی شدن با تیر نظامیان صهیونیست بازداشت شد و در آن زمان ۱۴ سال سن داشت.

 

وی متهم به انجام عملیات با سلاح سرد و کشته شدن یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن یک نظامی دیگر است.

نظامیان رژیم صهیونیستی در ماه جاری (دی ماه) نیز به سمت یک نوجوان فلسطینی در شمال شهر الخلیل در کرانه باختری تیراندازی کردند.

ارتش رژیم اشغالگر قدس تیراندازی به این نوجوان را تأیید کرد و مدعی شد که او قصد داشته با چاقو عملیات استشهادی انجام دهد.

 

وزارت بهداشت وابسته به تشکیلات خودگردان هم اعلام کرد که نوجوان فلسطینی از ناحیه پا هدف تیراندزای نظامیان صهیونیست قرار گرفته است.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار