موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
210601
۲۱ آذر ۱۳۹۸

لحظه منفجر شدن کودک افغانستانی در حمله انتحاری+ فیلم

کودک ۱۲ ساله افغانستانی که توسط طالبان به محل حضور چند خارجی از جمله یک امدادگر استرالیایی فرستاده شده بود با منفجر کردن خود صحنه‌ای وحشتناک را رقم زد.

به گزارش کودک پرس ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه منفجر شدن یک مهاجم انتحاری در نزدیکی یک امدادگر استرالیایی در افغانستان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود یک کودک ۱۲ ساله که به بدنش بمب بسته شده است با نزدیک شدن به این امدادگر و چند نظامی و غیرنظامی ناگهان اقدام به منفجر کردن خود می‌کند.

این اتفاق در ماه مارس سال ۲۰۱۲ و هنگامی که “سِوِیج”، اهل کانبرا استرالیا در یک مأموریت مشترک به همراه تعدادی از نظامیان و غیرنظامیان بومی در حال بازسازی شهر Chora افغانستان بودند، رخ داد.

در این حادثه که ویدئوی آن اکنون منتشر شده است این امدادگر به‌دلیل صدمات شدید وارده به پاهایش مجبور شد تا آخر عمرش را روی ویلچر سپری کند. همچنین در این حادثه تعدادی از نظامیان آمریکایی از جمله یک فرمانده نظامی و پزشک نیروی دریایی دچار جراحت شدید شدند.

ویدئویی ۳۵ ثانیه‌ای که توسط دوربین کلاه یک نظامی آمریکایی تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این کودک به سمت محلی که آقای سِوِیج ایستاده است، قدم می‌زند و سپس ناگهان خود را منفجر می‌کند. در این حادثه این امدادگر استرالیایی به همراه دو نظامی آمریکایی به اطراف جاده پرتاب شدند. همچنین ستون دودی به ارتفاع ۱۲ متر در محل حادثه به هوا برخاست.

سویج در گفتگو با شبکه ABC گفت: «در ابتدا تصورم این بود که من مرده‌ام. نمی‌توانستم پزشک آمریکایی را که در کنارم ایستاده بود ببینم و هیچ دردی را احساس نمی‌کردم؛ بنابراین فکر می‌کردم مرده باشم.» بنا به گزارش ABC در لحظه وقوع حادثه، سویج به‌دلیل اضافه وزن، تجهیزات مناسب حفاظت از خود را بر تن نداشت.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار