موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
210476
۲۰ آذر ۱۳۹۸

درخواست ۵۰۰ هزار نفر برای مجازات شدید دو نوجوان حیوان‌آزار+ فیلم

دو نوجوان شروری که اقدام به زجرکش کردن یک گوزن کرده بودند خشم و انزجار کاربران در شبکه‌های اجتماعی را برانگیختند.

به گزارش کودک پرس ، بیش از ۵۰۰ هزار نفر در پتیشنی خواستار شدیدترین مجازات برای دو نوجوان پنسیلوانیایی‌ای که اقدام به زجرکش کردن یک گوزن در یک منطقه جنگلی کرده بودند، شدند. ویدئوی منتشر شده توسط این دو نوجوان شرور در اسنپ‌چت، آن‌ها را در حالی که با لگدزدن به سر و صورت و دست و پای این حیوان زخمی مشغول خندیدن بودند، نشان می‌داد.

این دو نوجوان پس از کشتن این گوزن اقدام به بریدن یکی از شاخ‌های این حیوان کرده و همچنین پوست آن را کنده بودند. این ویدئو پس از انتشار در فیسبوک حذف شد. روز چهارشنبه ۴ دسامبر سخنگوی سازمان حمایت از حیوانات ایالت پنسیلوانیا در گفتگو با شبکه ABC آمریکا از اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری این دو نوجوان حیوان‌آزار خبر داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آمریکا، هویت این دو نوجوان “کودی هِتریک” و ” آلکس اسمیت” اعلام شده است.

 

 

 

انتشار این تصاویر با وجود آنکه موجب خشم حامیان حقوق حیوانات شده است اما هنوز هیچ یک از این دو نوجوان بازداشت نشده‌اند. پلیس منطقه بروکویل آمریکا روز چهارشنبه با اعلام اینکه این دو نوجوان ساکن این منطقه هستند، گفت که این تصاویر در محلی خارج از حوزه آنها ضبط شده است. هنوز مشخص نیست آیا پلیس ایالتی با توجه به اینکه جرم در خارج از محدوده حوزه آنها انجام شده است قادر خواهند بود در مورد دستگیری این دو نوجوان اقدام کنند.

رئیس جمهور آمریکا به تازگی لایحه‌ای ارائه کرده بود که می‌بایست طبق آن خشونت علیه حیوانات، جرمی فدرال قلمداد شود.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار