موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
210188
۱۶ آذر ۱۳۹۸

نوجوان پارس‌آبادی در مسابقات بین‌المللی نقاشی ژاپن خوش درخشید

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد گفت: نوجوان پارس‌آبادی در مسابقات بین‌المللی نقاشی ژاپن خوش درخشیده و مدال برنز این مسابقات را به خود اختصاص داد.

به گزارش کودک پرس ، علی برادران اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد مغان حدود 6 هزار نفر عضو دارد و در 42 شاخه‌ و رشته‌ متنوع در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان به فعالیت می‌پردازد.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد در سطح مناطق روستایی و عشایری نیز فعالیت می‌کند افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس آباد دارای دو مرکز ثابت و یک مرکز سیار روستایی بوده و برای افزایش مهارت اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت جامعه هدف خود به بهترین شکل ممکن در تلاش است.

برادران از موفقیت نوجوان پارس‌آبادی در مسابقات بین‌المللی نقاشی ژاپن خبر داد و تصریح کرد: نوجوان پارس‌آبادی در مسابقات بین‌المللی نقاشی ژاپن خوش درخشیده و مدال برنز این مسابقات را به خود اختصاص داد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد در این خصوص بیان کرد: فاطمه معمر عضو فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مرکز شماره دو شهرستان پارس آباد موفق به کسب نشان برنز و لوح تقدیر مسابقه بین المللی نقاشی ژاپن شد.

وی اظهار کرد: این جشنواره هنری بیست و ششمین مسابقه بین المللی نقاشی انجمن «هیکاری ژاپن» بود که فراخوان آن در سال 2018 با موضوعات کشاورزی، زمین کشاورزی، محیط زیست، طبیعت و مردم و خانواده اعلام شده بود.

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار