موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
208370
۰۶ آبان ۱۳۹۸

آزار جنسی و قتل دختر جوان در بنگلادش/ ۱۶ نفر به اعدام محکوم شدند+ عکس

دادگاهی در بنگلادش مدیر یک مدرسه مذهبی و ۱۵ تن دیگر را به اتهام برنامه‌ریزی و شرکت در قتل یک دختر نوجوان به اعدام محکوم کرده است.

به گزارش کودک پرس ، در پی مرگ این دختر نوجوان، اعتراضات گسترده‌ای در سراسر بنگلادش صورت گرفت. شیخ حسینه، نخست وزیر این کشور، در دیدار با خانواده مقتول وعده داده بود که این ماجرا را پیگیری خواهد کرد.

 

طبق گزارش رسانه‌ها، در روز قتل جهان رفیع به پشت بام مدرسه برده شده و مهاجمان از او خواسته بودند که شکایتش را پس بگیرد. وقتی او این درخواست را رد کرد، مهاجمان روی وی نفت سفید ریختند و او را آتش زدند. پلیس اعلام کرد که دست‌کم پنج نفر از بازداشت‌شده‌ها از جمله سه نفر از همکلاسی‌های این دختر با روسری قبل از به آتش کشیدنش، دست و پای او را بسته بودند.

طبق نقشه طراحی شده قرار بود این حادثه خودکشی جلوه داده شود اما نقشه زمانی خنثی شد که با سوختن روسری‌ای که دست و پای رفیع با آن بسته شده بود، او رها شد و توانست در حالیکه در آتش می‌سوخت از پشت بام به طبقه پایین برود.

 

حافظ احمد، دادستان بنگلادش، پس از اعلام حکم دادگاه با اعلام اینکه از حکم صادره رضایت دارد، گفت: «رای دادگاه نشان داد هیچ قتلی در بنگلادش بدون مجازات نمی‌ماند.»

پلیس در کیفرخواست گفته بود قتل به دستور رئیس مدرسه انجام شده است. پیشتر محمد اقبال، مقام ارشد پلیس بنگلادش به خبرگزاری فرانسه اظهار داشته بود «مدیر به آن‌ها [مهاجمان] گفته بود که رفیع را برای پس گرفتن شکایتش تحت فشار بگذارند و اگر قبول نکرد وی را بکشند.»

 

 

این دختر نوجوان پیش از مرگش در ویدئویی، ادعاهای خود درباره مدیر مدرسه را تکرار کرده بود. او در این ویدئو گفته بود: «مدیر من را لمس کرد. تا آخرین نفس با این جنایت مبارزه می‌کنم.»

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار