موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
206992
۱۱ مهر ۱۳۹۸

۳۰ هزار کودک زیر ۱۰ سال زندانی زندان‌های آمریکا در طی ۵ سال

اداره تحقیقات فدرال آمریکا در گزارشی از زندانی شدن چندین هزار کودک در طی ۵ سال در آمریکا خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حدود ۳۰ هزار کودک زیر ۱۰ سال و ۲۲۸ هزار کودک در فاصله سنی ۱۰ تا ۱۲ سال طی بازه زمانی ۵ سال در آمریکا بازداشت شده‌اند و با آن‌ها مانند افراد بزرگسال در طول بازداشت رفتار شده است.

به گزارش پایگاه «نیویورک پست»، این آمار که از سوی اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) جمع‌آوری شده بازه زمانی ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ را پوشش می‌دهد؛ این در حالی است که اخیرا بازداشت ۲ کودک ۶ ساله در اورلاندو و ضرب و شتم یکی از آنها به اخراج یک افسر پلیس منتهی شد.

پایگاه «ای‌بی‌سی» به نقل از اطلاعات دولتی آمریکا می‌نویسد که در ۳۴ ایالت آمریکا حداقل سن بازداشت وجود ندارد و برای دیگر ایالت‌ها نیز حداقل سن برای بازداشت ۱۰ سال تعیین شده است.

 

نظام فدرال ترجیح می‌دهد تا قوانین ایالتی را برای کودکان در نظر بگیرد و بر اساس سرویس تحقیقات کنگره، حداقل سن بازداشت بر اساس قوانین فدرال ۷ سال گزارش شده است.

بر اساس گزارش اداره «دادگستری نوجوانان و جلوگیری از تخلف» وزارت دادگستری آمریکا، ۲۴ ایالت آمریکا حداقل سن برای انتقال پرونده‌های نوجوانان به دادگاه بزرگسالان ندارند.

 

نیویورک پست در بخش دیگری می‌نویسد: میزان بازداشت نوجوانان در آمریکا که در دهه ۱۹۹۰ به اوج خود رسیده بود کاهش نیافته و متخصصان بر این عقیده هستند که بازداشت کودکان ۱۲ سال و کمتر از آن نیز همچنان بسیار بالا است.

 

 

«لیزا تورائو»، رئیس مؤسسه غیردولتی «راهبرد‌هایی برای جوانان»، در این باره می‌گوید: این امر بسیار مضحک است، اگر ما می‌خواهیم اینگونه با کودکان برخورد کنیم بهتر است درباره عواقب آن بیندیشیم، به خصوص اگر مصمم به توقف خشونت علیه کودکان هستیم.

 

بر اساس یافته‌های اف‌بی‌آی، در فاصله سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ حدود ۲۷ هزار کودک زیر ۱۰ سال در آمریکا بازداشت شده‌اند.

نیویورک پست می‌نویسد: عمده‌ترین موضوع نگران کننده در زمینه بازداشت کودکامن مربوط به کودکانی است که در مدارس هستند، به خصوص که این اقدام کودکان از نژاد‌های گوناگون را تحت تاثیر قرار می‌دهد و این که نیرو‌های پلیس آموزش‌های لازم برای برخورد مناسب با این کودکان را ندیده‌اند.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار