موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
205008
۲۱ شهریور ۱۳۹۸

شمار قربانیان چاقوکشی در لندن طی یک ماه اخیر به ۷ نفر رسید/ ایوینینگ استاندارد: از آغاز سال ۲۰۱۹ تاکنون ۲۱ نوجوان به قتل رسیدند

خشونت‌های ناشی از حمل سلاح سرد در انگلیس معضلی بدون حل باقی مانده و روزانه شماری بسیاری از جوانان در این کشور قربانی این خشونت‌ها می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، خشونت‌های ناشی از حمل سلاح سرد به یک اپیدمی در انگلیس و به ویژه در پایتخت این کشور تبدیل شده که همچنان قربانی می‌گیرد.

به گزارش ایوینینگ استاندارد، پلیس لندن می‎‏گوید گزارشی دریافت کرده که در آن یک نوجوان ۱۷ ساله در لندن به ضرب چاقو مقابل یک رستوران به شدت زخمی شده است.
به گفته پلیس لندن، این نوجوان دانش آموز روز سه شنبه در نزدیکی دانشکده وستمینستر در حال تردد بود که مورد حمله گروهی از مهاجمان مسلح قرار می‌گیرد و در مقابل چشم افرادی که در یک رستوران حضور داشتند با ضربات متعدد چاقو زخمی می‌شود.
پلیس لندن و اورژانس این شهر به سرعت در صحنه حاضر می‌شوند اما این نوجوان پس از گذشت تقریباً ۵ ساعت به دلیل شدت جراحات فوت می‌کند.

با مرگ این نوجوان در پایتخت انگلیس شمار نوجوانی که طی یک ماه اخیر در لندن قربانی خشونت‌های ناشی از سلاح سرد شده‎اند را به ۷ نفر رساند. از آغاز سال ۲۰۱۹ تا کنون ۲۱ نوجوان به ضرب چاقو در پایتخت انگلیس به قتل رسیدند.

بنابر گزارش رسانه‎های محلی انگلیس،  جرایم ناشی از حمل سلاح سرد در حالی در انگلیس افزایش یافته است که پلیس لندن تنها در طی ۹ روز ۶ مورد تحقیقات قتل انجام داده است.
دوربین‌های مداربسته لحظه‌ای را که نوجوان ۱۷ ساله مورد حمله قرار می‌گیرد را به ثبت رسانده است.
منبع: میزان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار