موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
204931
۲۰ شهریور ۱۳۹۸

قاریان نوجوان اصفهانی میهمان عاشورایی مسلمانان روسیه+ تصاویر

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیّنه اصفهان گفت: گروه تواشیح و همخوانی قرآن کریم متشکل از ۱۰ نفر از قاریان ممتاز نوجوان این مؤسسه، به دعوت جامعة‌المصطفی روسیه به این کشور اعزام شدند.

به گزارش کودک پرس ، مرتضی بشیری با بیان اینکه یکی از اهداف مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیّنه اصفهان اعزام نوجوانان مبلغ قرآنی به خارج از کشور است، اظهار داشت: همزمان با دهه نخست ماه محرم، گروه تواشیح و همخوانی قرآن کریم در قالب 10 نفر از قاریان ممتاز نوجوان این مؤسسه، به دعوت جامعة‌المصطفی روسیه برای اجرای برنامه‌های مختلف قرآنی به این کشور اعزام شدند.

وی افزود: برنامه‌های قرآنی این گروه در قالب تلاوت فردی، همخوانی قرآن کریم، اجرای تواشیح، مدیحه سرایی و غیره به زبان‌های مختلف با حضور مسلمانان و شیعیان روس در مساجد، مؤسسات فرهنگی آموزشی، همایش‌ها و مراسم‌‌های مذهبی روسیه اجرا می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیّنه اصفهان با اشاره به استقبال مردم از گروه تواشیح قرآنی نوجوانان گفت: این گروه تبلیغی، در سال‌های گذشته به کشورهای گرجستان، ترکیه، لبنان و سوریه اعزام شده‌اند.

وی عنوان کرد: مؤسسه بیّنه به عنوان یک مرکز آموزش تخصصی قرآن کریم هر سال دوره‌ای را برای استعدادیابی و گزینش نوجوانان با استعداد برگزار می‌کند؛ نزدیک به 3 هزار نوجوان 7 تا 14 سال ثبت‌نام کرده که از این تعداد 300 تا 400 نفر برای شرکت در دوره آموزشی 4 ساله در قالب 12 ترم آموزشی انتخاب می‌شوند.

بشیری گفت: نخبگان قرآنی این مؤسسه تا کنون 3 مرتبه در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرای برنامه داشته‌اند، همچنین این نوجوانان در برنامه‌های مختلف در سطح کشور همچون مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، جشنواره کودک و نوجوان و غیره برنامه‌های قرآنی خود را اجرا کرده‌اند.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار