موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
204817
۱۷ شهریور ۱۳۹۸

شهادت دو نوجوان فلسطینی+ تصاویر

نظامیان صهیونیست در جنایتی دیگر با تیراندازی به سوی فلسطینیهای شرکت کننده در راهپیمایی این جمعه غزه، دو فلسطینی را به شهادت رساندند و دهها تن دیگر را مجروح کردند.

به گزارش کودک پرس ، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت‌آمیز بازگشت در مرزهای غزه دو نوجوان فلسطینی به نام‌های «علی سامی اشقر» (17 ساله) و «خالد إياد الربعي» ( 14ساله) به شهادت رسیدند

راهپیمایی این هفته فلسطینیها با شعار “حمایت از جبهه داخلی” برگزار شد و 76 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

هیات عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره طی بیانیه ای ضمن دعوت از فلسطینیان برای مشارکت گسترده این این تظاهرات، تاکید کرد که تظاهرات بازگشت تا تحقق تمامی اهدافش از جمله شکستن محاصره و به شکست کشاندن معامله قرن ادامه خواهد داشت.

هیات برگزاری راهپیمایی های بازگشت، از فلسطینیها خواست در راهپیمایی جمعه آینده با شعار “توافقنامه اسلو باید از تاریخ ما پاک شود” حضوری گسترده داشته باشند.

 

لازم به ذکر است که تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت از 30 مارس سال گذشته آغاز شده و تاکنون طی آن 327 فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 32 هزار نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال بیش از 500 نفر از آنان وخیم است.

 

 

 

 

منبع: ابنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار