موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
204183
۰۹ شهریور ۱۳۹۸

ملی‌پوش مهابادی عازم مسابقات تنیس روی‌میز قهرمانی آسیا شد

رییس هیات تنیس روی‌میز مهاباد گفت: «الینا رحیمی» ورزشکار نوجوان ملی‌پوش اهل این شهرستان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عازم مغولستان شد.

به گزارش کودک پرس ، کیوان رحمانی افزود: مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در ۲ بخش دختران و پسران به میزبانی شهر «اولان‌باتور» مغولستان از روز ۱۱ تا ۱۸ شهریور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: «فائزه نصیرایی» و «الینا رحیمی» در بخش نوجوانان دختر به سرمربی‌گری «نسیم رنجبر» از پس‌فردا /دوشنبه/ رقابت‌های خود را در این مسابقات آغاز می‌کنند.

وی اضافه کرد: این ورزشکار شایسته مهابادی با توجه به قهرمانی در مسابقات انتخابی تیم‌ملی تنیس روی میز کشور و کسب رتبه اول رنگینک نوجوانان تنیس روی‌میز دختران توانست جواز حضور در این مسابقات را کسب کند.

 

رییس هیات تنیس روی‌میز مهاباد اظهار داشت: در این مسابقات در بخش جوانان نیز  «ملیکا کرمی»، «شیما صفایی» و  «کیمیا رستمی» به سرمربی‌گری «آزاده سرافراز» حضور دارند.

تیم ملی تنیس روی میز نوجوان و جوانان کشورمان با ۱۱ ورزشکار، چهار مربی و یک سرپرست در ۲ بخش پسران و دختران به مسابقات آسیایی مغولستان اعزام شده است.

«الینا رحیمی» متولد ۱۳۸۳ در مهاباد بوده و طی چهار سال گذشته به عضویت تیم ملی تنیس روی‌میز کشور درآمده است؛ او سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه دارد.

 

این دختر پینگ‌پنگ‌باز مهابادی با یکهزار و ۲۰۰ امتیاز هم‌اکنون رتبه اول رنکینگ ملی نوجوانان دختر ایران و رتبه ششم جوانان دختر کشور با ۴۸۰ امتیاز را داراست.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار