موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
203563
۳۱ مرداد ۱۳۹۸

پایان رقابت‌های تیمی کمانداران نوجوان در اسپانیا

دومین روز رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی جهان چهارشنبه با انجام مسابقات بخش تیمی کامپوند و ریکرو دختران و پسران نوجوان در اسپانیا پیگیری شد اما کمانداران نوجوان ایران بی هیچ عنوانی این بخش را به پایان بردند.

به گزارش کودک پرس ، در بخش تیمی ریکرو پسران نوجوان، تیم ایران با نتیجه ۲ بر ۶ مقابل تیم آمریکا شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در بخش کامپوند تیمی پسران نوجوان کشورمان نیز با نتیجه ۲۲۶ بر ۲۲۹ نتیجه را به کمانداران هندی واگذار کردند و بخش تیمی را بدون کسب مدال یا عنوانی ترک کردند.

امروز در ادامه این رقابت ها در بخش انفرادی ریکرو دختران نوجوان، ‌نگار رجبی در دور نخست حذفی به مصاف کمانداری از لهستان رفت و با نتیجه۲ بر ۶ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

در بخش  انفرادی ریکرو پسران نوجوان، امیر یزدانی و امیرعلی شیرغلامی در که به ترتیب در مرحله مقدماتی با ۶۵۱ و ۶۲۷ امتیاز در رده‌های ۳۴ و ۶۹ ایستادند تا شیرغلامی در مرحله حذفی به مصاف حریفی از اوکراین برود و با پذیرفتن شکست ۶ بر صفر از دور رقابت ها خارج شد.

یزدانی در دور  نخست مرحله حذفی با نتیجه ۶ بر صفر برابر کمانداری از نامیبیا به پیروزی رسید و سپس برابر حریفی از اوکراین بازی کرد و با نتیجه هفت بر یک از سد این حریف نیز گذشت و راهی مرحله بعد شد.

در بخش کامپوند انفرادی پسران نوجوان، آرمین پاکزاد در دور اول حذفی با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۴۰ از نماینده بلژیک باخت و امیر محمد قربان زاده نیز در اولین مسابقه دور حذفی پس از تساوی ۱۴۳ بر ۱۴۳ برابر نماینده اسپانیا در تیر طلایی شکست خورد و از دور این رقابت‌ها کنار گذاشته شد.

پارسا زمانی‌نژاد نیز در این بخش ابتدا برابر کمانداری از تایلند به میدان رفت و با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۳۸ به برتری رسید و قرار است در دومین دیدار خود در مرحله حذفی به مصاف کمانداری از دانمارک خواهد رفت.

در ادامه دومین روز رقابت‌های قهرمانی جهان که به میزبانی اسپانیا در حال برگزاری است، در بخش انفرادی کامپوند پسران جوان دانیال حیدرزاده که با ۷۰۰ امتیاز از مرحله مقدماتی به حذفی صعود کرده است، دور اول و دوم مرحله حذفی را با قرعه استراحت پشت سرگذاشت.

این رقابت‌ها امروز در بخش میکس تیم ریکرو نوجوانان وکامپوند جوانان نیز پیگیری شد.

مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان نوجوانان و جوانان از ۲۹ مرداد آغاز شده است دوم شهریور ماه با معرفی برترین ها به کار خود پایان خواهد داد. کمانداران ایران در این رقابت‌ها با ترکیب زیر حضور دارند.

ریکرو جوانان: نیلوفر علیپور، رضا شبانی

کامپوند جوانان: گیسا بایبوردی، دانیال حیدرزاده

کامپوند نوجوانان: آرمین پاکزاد، امیرمحمد قربان‌زاده

ریکرو نوجوانان: امیر یزدانی، امیرعلی شیرغلامی، پارسا زمانی نژاد و نگار رجبی

بهزاد پاکزاد و زهرا شعبانی به عنوان مربی این کمانداران را یاری می‌دهند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار