موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
203510
۳۱ مرداد ۱۳۹۸

کسب رنکینگ و رتبه‌بندی آسیائی تنیس برای دو نوجوان هرمزگانی برای نخستین بار

اشکان دمسازی‌زاده و پارسا خادمی پور به مربیگری رضا آژ از تیم تنیس حرا هرمزگان موفق شدند مقام سوم بخش دونفره مسابقات تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا ( ATF ) به میزبانی مجموعه یونیک شیراز را کسب کنند.

به گزارش کودک پرس ، رضا آژ اظهار داشت: رقابت های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا ( ATF )  از تاریخ ۱۹ مرداد ماه به مدت یک هفته زیر نظر کنفدراسیون تنیس آسیا ( ATF ) و با سرداوری محمد حسن لاچینانی و مدیریت آقای سعید خوانساری به میزبانی مجموعه یونیک شیراز برگزار شد و تنیسور های نوجوان در دوبخش انفرادی و دونفره پسران و دختران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: تنیسورهای نوجوان هرمزگانی در این رقابت ها، تاریخ سازی کردند و در رقابت با حریفان خود موفق شدند در بخش دونفره مقام سوم را کسب کنند.
مدیر تیم تنیس حرا هرمزگان گفت: در جدول دونفره این مسابقات، تیم اشکان دمسازی زاده و پارسا خادمی پور از هرمزگان با غلبه به حریفان خود به نیمه نهائی رسید و در این مرحله و برای رسیدن به فینال با تیم ایلیا جعفر ( ملی پوش ) و مهراد موسوی فاطمی به رقابت پرداخت و علی رغم ارائه نمایشی جذاب و نزدیک با نتیجه ۶ – ۳ و ۷ – ۵ مغلوب حریف قدرتمند خود شد و از رسیدن به دیدار پایانی بازماند تا به کسب مقام سوم مشترک بسنده کند.
آژ بیان داشت: در جدول انفرادی این مسابقات نیز اشکان دمسازی زاده برای رسیدن به مرحله نیمه نهائی با امیرعلی بهاالدین سید یک مسابقات رقابت کرد و در دیداری نزدیک و علی رغم نمایشی شایسته با نتایج ۶ – ۳ و ۶ – ۴ مغلوب بخت اول قهرمانی شد.

مربی تیم حرا افزود: همچنین پارسا خادمی پور دیگر نماینده  هرمزگان در جدول انفرادی با قرعه سختی مواجه شد و در دیدار نخست با نتیجه ۶ – ۳ و ۶ – ۲ مغلوب مهراد موسوی فاطمی تنیسور تهرانی شد و از رسیدن به مراحل بالاتر باز ماند.

 

شایان ذکر است به نفرات شرکت کننده در این مسابقات برحسب رتبه در جدول نهائی انفرادی و دو نفره امتیاز رنکینگ آسیایی تعلق گرفت.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار