موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
214214
۰۶ اسفند ۱۳۹۸

تعطیلی مهدهای کودک بهزیستی زنجان تا پایان هفته جاری

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تا پایان هفته جاری، همه مهدهای کودک و مراکز روزانه توانبخشی و آموزشی بهزیستی استان تعطیل است.

به گزارش کودک پرس ، محمد محمدی‌قیداری در رابطه با تعطیلی مهدهای کودک و مراکز روزانه توانبخشی بهزیستی، اظهار کرد: تا پایان هفته جاری، همه مهدهای کودک و مراکز روزانه توانبخشی، آموزشی، حرفه‌آموزی و کارگاه‌های حمایتی و تولیدی تحت نظارت بهزیستی استان زنجان به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای حفظ سلامتی جامعه هدف و پیشگیری از شیوع بیماری‌های تنفسی، تعطیل است.

وی افزود: شیرخوارگاه، مراکز نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، مراکز نگه‌داری معلولان و مراکز اقامتی افراد دارای سوء مصرف مواد، ضدعفونی شده و اقدامات پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: به همه مراکز تحت پوشش ابلاغ شده است که نظافت و شست‌وشوی سطوح با مواد ضدعفونی کننده، روزانه و در هر شیفت صورت گرفته و ضمن برخورداری اتاق‌های اقامتی از تهویه مناسب حداقل دو بار در روز نسبت به پاک‌سازی هوای اتاق‌ها (ورود و خروج عادی هوا) اقدام شود.

محمدی‌قیداری گفت: با توجه به حساسیت موضوع، دستورالعمل‌های عمومی در این زمینه تهیه و به همه مراکز تحت نظارت بهزیستی استان‌ ارسال شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ملاقات حضوری خانواده‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و همه بازدیدها از مرکز تا برقراری شرایط عادی لغو شده و خدمت‌گیرندگان جدید صرفا در شرایط خاص پذیرش خواهند شد.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار