موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
214172
۰۵ اسفند ۱۳۹۸

تمامی مراکز ورزشی و خانه‌های کودک در تهران تعطیل شد

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران اعلام کرد که تمامی مراکز ورزشی، خانه‌های کودک و سراهای محلات در تهران تعطیل شد.

به گزارش کودک پرس ، «غلامحسین محمدی» که مسئولیت اطلاع رسانی در باره تدابیر اتخاذ شده علیه ویروس کرونا را در شهرداری پایتخت بر عهده دارد، شامگاه دوشنبه گفت: تمامی مجموعه های ورزشی شهرداری تهران اعم از آبی و غیرآبی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

 

وی تاکید کرد:‌ تمامی فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مجموعه های مختص بانوان از جمله مراکز شهربانو، شهر دخت و بوستان های بانوان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و همچنین خانه های کودک، سرای محلات و کلاس های فوق برنامه و سایر برنامه های غیرضروری اماکن مذکور تعطیل است.

محمدی ادامه داد: فعالیت تخصصی سرای محله و خانه سلامت به منظور ارائه خدمات مورد نیاز به شهروندان در حوزه مراقبت و پیشگیری از ویروس کرونا طبق روال گذشته ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: نظر به ضرورت پیشگیری و کاهش خطر ابتلا به ویروس کرونا در سطح شهر تهران و با عنایت به اهمیت تصمیم گیری به موقع در خصوص حفظ سلامت شهروندان و کارکنان شهرداری تهران تعطیلی این مراکز لغو شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ظرف شش روز گذشته تاکنون ۶۴ نفر در کشور به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۱۲ نفر جان باخته اند.

 

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در تهران ۳ نفر اعلام شده است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار