موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
213739
۲۸ بهمن ۱۳۹۸

برگزاری همایش «توسعه به توان کودکی» در جزیره قشم

همایش توسعه به توان کودکی با حضور ۱۰۰ نفر از فعالان اجتماعی، علاقمندان حوزه کودک و تنی چند از مسوولان محلی در سالن اجتماعات پارک زیست فناوری خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، مدیر طرح «قشم جزیره ای برای کودکان» گفت: این همایش با هدف تاکید بر نقش و اهمیت دوران کودکی برای دستیابی به توسعه اجرا شد.

دکتر سید مصیب دریانورد افزود: سخنرانی دکتر ابراهیم طلایی، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس، ارائه گزارش عملکرد سه ساله طرح «قشم جزیره‌ای برای کودکان» توسط فرحناز نژادغفوری، ایده پرداز طرح «قشم جزیره‌ای برای کودکان» ازجمله بخش های این همایش بود.

وی ادامه داد: در این همایش همچنین از حامیان، فرهنگیان و فعالان اجتماعی که در پیشبرد اهداف این طرح نقش داشته اند با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

طرح «قشم جزیره‌ای برای کودکان» یک برنامه مدون در حوزه ارتقاء توانمندی های کودکان این جزیره است که از فرودین ماه سال ۱۳۹۶ با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم اجرایی شده است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

 

 

 

منبع: اینرا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار