موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
213295
۱۹ بهمن ۱۳۹۸

نوجوان دیری نفر اول جشنواره مشاعره دانش‌آموزی رضوی شد

امیرعلی عابدی از شهرستان دیر پس از رقابت با ۳۶ نفر عنوان نفر اول دهمین جشنواره استانی مشاعره دانش‌آموزی رضوی را کسب کرد.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه دهمین جشنواره استانی مشاعره دانش آموزی رضوی گفت: حضور در جشنواره رضوی یک افتخار ویژه برای شرکت کنندگان است که باید این مهم را به فال نیک بگیرند.

فاطمه کرمپور با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ رضوی از طریق هنر باعث ماندگاری بیشتر این مهم خواهد شد، افزود: استفاده از هنر در انتقال مفاهیم بویژه بین کودکان، نوجوانان جوانان موجب تجسم واقعی از موضوع می شود.

وی بیان داشت: شناسایی استعدادها در زمینه شعرخوانی رضوی و هنر مشاعره و ترویج فرهنگ رضوی و آموزه های دینی از اهداف برگزاری این برنامه فرهنگی و هنری بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین حامد بردستانی در ادامه به بیان سخنانی در ارتباط با جایگاه رفیع شعر در مدح اهل بیت، خصوصیات بارز ائمه اطهار و کرامات امام رضا (علیه‌السلام) پرداخت.

نماینده هیئت داوران نیز گفت: تمام شرکت کنندگان در جشنواره امسال با آمادگی کامل پا به این جشنواره گذاشته بودند که این نشان از علاقه دانش آموزان به مشاعره است.

عبدالله رئیسی بیان کرد: امیرعلی عابدی با کسب بالاترین امتیاز نفر اول دهمین جشنواره استانی مشاعره دانش آموزی رضوی شد.

وی ادامه داد: فاطمه رجب پور، مهدا فخرایی، ستایش جعفری، زهرا رجب پور و محمدصدرا عابدی به ترتیب نفرات دوم تا ششم این جشنواره را کسب کردند.

 

در پایان این آیین با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان و نماینده هیئت داوران علاوه بر فعالین در امر ترویج شعر رضوی، ۳۶ شرکت کننده حاضر در مرحله نیمه نهایی جشنواره و هیئت داوران، از ۶ نفر نهایی با اهداء تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار