موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
213076
۱۳ بهمن ۱۳۹۸

اکران پنج فیلم کودک و نوجوان در جشنواره فیلم فجر در سینما هلال سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اکران پنج عنوان فیلم ویژه کودکان و نوجوانان در بخش سیمرغ و پروانه‌ها همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر در سینما هلال سمنان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت گفت: این فیلم ها از پانزدهم بهمن و هر روز در ساعت ۱۰ صبح در سینما هلال سمنان اکران خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تماشای این فیلم ها رایگان خواهد بود اظهار داشت: “قطار آن شب” به کارگردانی حمیدرضا قطبی، “بیست و سه نفر” به کارگردانی مهدی جعفری، “کاتی و ستاره” به کارگردانی عبدالرضا مجلسی، “منطقه پروازممنوع” به کارگردانی امیر داساگر و “تورنا ۲ ” به کارگردانی سیدجواد هاشمی عنوان های فیلم های بخش کودک و نوجوان هجدهمین جشنواره فیلم فجر است که در سمنان به روی پرده می رود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: این فیلم ها به ترتیب در روزهای ۱۵، ۱۶، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ بهمن تنها در سینما هلال سمنان اکران می شود.

جشنواره فیلم فجردر استان سمنان از پانزدهم بهمن و با اکران فیلم “اتابای” کاری از نیکی کریمی در سینما هلال سمنان آغاز می شود و با اکران فیلم “ابر بارانش گرفته” کاری از مجید برزگر در سانس ۱۹:۳۰ در سینما یادمان سمنان به کار خود پایان خواهد داد.

 

در سمنان طبق برنامه ۱۴ عنوان فیلم در قالب هجدهمین جشنواره فیلم فجر در دو سینمای هلال و یادمان به روی پرده خواهد رفت.

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار