موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
213067
۱۳ بهمن ۱۳۹۸

اکران ۵ فیلم ویژه کودک و نوجوان جشنواره فجر در ارومیه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: ۵ فیلم فجر ویژه کودک و نوجوان در ارومیه اکران می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام ناصر خدایاری صبح امروز ۱۳ بهمن ماه در نشست خبری بااصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، بااشاره به اینکه اکران فیلمهای سی و هشتمین جشنواره فجر از ۱۵تا ۲۱بهمن در سینما ایران ارومیه انجام می شود، خاطرنشان کرد: از ۴۴ فیلم آماده اکران در کل کشور، ۱۹ فیلم در ارومیه اکران می شود که ازاین تعداد، ۱۴فیلم در بخش بزرگسال و ۵ فیلم نیز مربوط به بخش کودک ونوجوانان است.

وی باتاکید بر اینکه فیلم برداری ۲فیلم اتابای و درخت گردو در آذربایجان غربی انجام شده است، اظهار کرد: قیمت بلیط هرفیلم ۱۵هزار تومان اعلام شده است.

حجت الاسلام خدایاری یادآورشد: درسال گذشته ۱۵ فیلم در استان اکران شد که ۳۰۰۰ نفر در بخش کودک و نوجوان و ۲۰۷۷ نفر نیز در بخش بزرگسالان مخاطب فیلم های سینمایی بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: ۶ سینما در استان فعال است که ۴سینما در ارومیه و خوی وتکاب نیز هرکدام یک سینمای فعال دارند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: فیلم وسینما پرقدرت ترین عامل برای انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی است و سینما و هنر باید انعکاس دهنده منویات انقلاب اسلامی باشد.

 

حجت الاسلام خدایاری بااشاره به اینکه دهه فجر از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است، تصریح کرد: باتوجه به تحولات اخیر وانتخابات پیش رو دهه فجر امسال مهم تر از سایر سال ها است.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار