موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
212496
۳۰ دی ۱۳۹۸

دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار بهاباد در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این شهرستان گفت: امروزه یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها در بعد برون‌سازمانی برقراری ارتباطی صحیح و اندیشمندانه بر پایه عقل و خرد با رسانه‌های جمعی،مردم و افکار عمومی است.

به گزارش کودک پرس ، محمد هوشمند بهابادی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان بهاباد که با حضور مسئولین روابط عمومی‌های ادارات و نهادها در محل سالن جلسات فرمانداری بهاباد برگزار شد بابیان اینکه در آستانه دو رویداد بزرگ و سرنوشت‌ساز در کشور هستیم یکی ایام‌الله دهه فجر و دیگری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : روابط عمومی‌ها چشم بینا و گوش شنوای سازمان‌ها هستند.بالطبع افرادی که برای این جایگاه انتخاب می‌شوند نیز باید از چهره‌های فرهیخته،آگاه باشند تا بتواند با اقشار مختلف جامعه ارتباط مناسبی برقرار نمایند.

معاون فرماندار بهاباد با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات، از روابط عمومی‌های ادارات شهرستان درخواست نمود تا بااطلاع رسانی و تبلیغات جامع موجبات حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم نمایند.

وی بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی سخن گفت و افزود : از روابط عمومی‌ها انتظار داریم در تبلیغات سازمانی از جانب‌داری یا تخریب اشخاص اجتناب و صرفاً به حضور حداکثری در انتخابات بپردازند.

 

هوشمند با اشاره به اینکه در طول 41 سال انقلاب اسلامی 37 انتخابات در کشور برگزارشده است افزود : نخستین انتخابات گام دوم انقلاب که برگزار خواهد شد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که در دوم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی شعار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را یادآور شد و خاطرنشان کرد : شعار امسال انتخابات گام دوم انقلاب ، قانون مداری ، اتحاد و انسجام ملی است که با حضور پرشکوه مردم در دوم اسفند برگزار خواهد شد .

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بهاباد با اشاره به اینکه کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان تشکیل‌شده و هرکدام به شرح وظایف خود آشنا شدند افزود : در شهرستان بهاباد 23 شعبه اخذ رأی دایر که 9 شعبه مربوط به خود شهر بهاباد و 14 شعبه در بخش مرکزی و بخش آسفیچ هست .

 

وی ضمن بیان اهمیت مسئله یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف کشور بخصوص انتخابات یکی از مسائل مهم درزمینهٔ ناکامی توطئه‌های دشمنان این کشور است و وظیفه ما در این زمینه تشویق و ترغیب مردم برای حضور پرشور در این‌گونه صحنه مهم کشور است.

هوشمند بهابادی با اشاره به اینکه در آستانه ایام‌الله دهه فجر قرار داریم و باید برنامه‌های دهه فجر هرچه باشکوه‌تر برگزار شود اظهار داشت : برنامه‌های دهه فجر باید مردم محور باشد و با مشارکت مردم برگزار شود .

معاون فرماندار بهاباد بر هر چه‌بهتر برگزار شدن برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر تأکید کرد و افزود: دهه فجر تجلی وحدت، صبر و استقامت ملت ایران است و برای پاسداشت این دهه باید تلاش کنیم.

 

وی با تأکید به‌ضرورت خلاقیت و نوآوری در تدوین و اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال از سوی دستگاه‌های اجرایی و متولیان و ضرورت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های این دهه اظهار داشت: برنامه‌های دهه مبارک فجر می‌بایست باشکوه هر چه بیشتری برگزار شود و حضور گسترده اقشار مختلف مردم نشان از علاقه و وفاداری آنان به‌نظام و انقلاب دارد.

هوشمند بهابادی بابیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود افزود : بازگو کردن و انتشار اخبار و عملکرد ادارات و نهادها در ایام‌الله دهه فجر و انتخابات از ظرفیت فضای مجازی برای این امر مهم استفاده شود تا با راه‌اندازی کانال یا گروهی در فضای مجازی از این فرصت استفاده شود.

در پایان این نشست حمیدرضا اخوان بهابادی با صدور حکمی به‌عنوان دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان بهاباد معرفی گردید.

 

نشست هماهنگی شورای روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای بهاباد با موضوع انتخابات و ایام‌الله دهه فجر به ریاست معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار بهاباد و با حضور اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری بهاباد برگزار شد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار