موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
212263
۲۶ دی ۱۳۹۸

اولین نشست هماهنگی و هم‌اندیشی کمیته‌ی کودک و نوجوان در کانون زنجان

اولین نشست هماهنگی و هم‌اندیشی کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با حضور نمایندگان اعضای کمیته در سالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا نوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای سانحه هوایی، فرارسیدن  چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اهداف و ماموریت کمیته کودک و نوجوان را تبیین کرد.

 وی با بیان اهمیت این ایام بزرگ، گزیده ای از برنامه های پیش بینی شده کانون در سه محور فرهنگی، هنری و ادبی  و نیز برنامه های اجرا شده در سال گذشته را برشمرده و بر مردمی بودن این دهه تأکید نمودند.

نوری طی سخنانی اجمالی ابراز داشت: با توجه به گسترده بودن جامعه‌ی هدف و مخاطبان خاص این کمیته، باید ضمن اجتناب از فعالیت‌های کلیشه‌ای در اجرا نیز جدی‌تر، شاداب‌تر و نوتر عمل نمائیم تا ضمن رعایت شئونات اسلامی بتوانیم جرقه یا خاطره ای را در ذهن مخاطبان خود شکل دهیم برای درک بهتر و عمیقتر برکات، نعمات و زیبائیهای این انقلاب عظیم و انسان ساز.

 در ادامه نیز نمایندگان  و اعضای کمیته به بیان دیدگاه‌ها و تشریح فعالیتهای پیش بینی شده‌ی دستگاه‌های مربوطه‌ی خود پرداختند.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار