موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
212197
۲۴ دی ۱۳۹۸

رونق اقتصاد همدان با صنعت گردشگری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: با توسعه صنعت گردشگری می‌توان علاوه بر کسب در آمد رونق اقتصادی استان همدان را افزایش داد.

به گزارش کودک پرس ، محمودرضا عراقی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه استان همدان پتانسیل آن را دارد که اقتصاد خود را بر پایه گردشگری گذاشته و شرایط مالی استان را با خدمات گردشگری متحول کند. افزود: رویدادهای زیادی در حوزه گردشگری در استان همدان به وقوع پیوسته است.

او ادامه داد: امروز تمام دغدغه استان جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری و حمایت بخش خصوصی از صنایع‌دستی و گردشگری استان است.
عراقی با ابرازتأسف و همدردی با خانواده‌های جانباختگان هواپیمای اوکراینی، اظهار داشت: در تاریخ ایران غم، اندوه و امید باهم بوده و در هر زمان مقابله با استکبار جهانی هدف اصلی ملت بوده است.

 

این مسئول با بیان اینکه، اداره کل میراث فرهنگی استان حامی بخش خصوصی است، بیان کرد: امروز تمام دغدغه استان جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری و حمایت بخش خصوصی از صنایع‌دستی و گردشگری استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان اضافه کرد: رمز پایداری بخش خصوصی به سود رساندن اقداماتی است که در حال انجام است.

او درخصوص برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در تهران گفت: تمایلی به واگذاری غرفه‌ها به دستگاه‌های دولتی نداشته و نظر به همکاری بیش‌ازپیش با بخش خصوصی در برگزاری این دسته از برنامه‌ها داریم.

 

عراقی هدف از شرکت در نمایشگاه صنایع‌دستی، گردشگری را جذب مشتری و سودآوری برای استان اعلام کرد وافزود : اگر در حال حاضر دولت دخالتی در برگزاری نمایشگاه دارد به علت نبود همکاری بخش خصوصی بوده ضمن اینکه بخش خصوصی نیز تاکنون اقدامی انجام نداده است.

او با اشاره به اینکه میراث فرهنگی استان رقیب بخش خصوصی نبوده و همه سیاست‌های این سازمان در حمایت از خصوصی‌سازی است، بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی مسئول ارائه راهبرد و مسیر به بخش خصوصی بوده و وظیفه‌ای جز حمایت ندارد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان ورود بخش خصوصی به بحث گردشگری را عامل سودآوری در استان دانست و گفت: تمام دغدغه امروز استان ورود گردشگر و استفاده‌های ظرفیت‌های استان است.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار