موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
211603
۱۱ دی ۱۳۹۸

ارسال ۴۰۹ اثر به جشنواره شهر من در اصفهان

۴۰۹ اثر از استان های مختلف کشور به دبیرخانه نخستین جشنواره سراسری شعر و داستان کودک و نوجوان شهروندی با عنوان شهر من در اصفهان رسیده است.

به گزارش کودک پرس ، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در نشست خبری این جشنواره، آثار رسیده به دبیرخانه این رویداد فرهنگی را از 21 استان کشور دانست و گفت: از این تعداد آثار رسیده 161  اثر در بخش شعر، 27 اثر در بخش خردسال، 79 اثر شعرکودک، 55 اثر شعر نوجوان و همچنین در بخش داستان 248 اثر رسیده است.

مرتضی رشیدی، خلاق شهروندی و سلامت روان، حمل‌ونقل عمومی و پاک،پسماند و بازیافت ،پارک‌ها و فضای سبز، آتش‌نشانی و حوادث ایمنی و مصرف بهینه انرژی را از موضوع های این جشنواره بیان کرد و افزود: تعداد آثار دریافت شده از استان آذربایجان شرقی دو اثر، البرز سه اثر، خوزستان 15، قم 18، گیلان 10، یزد 9، اردبیل 11، ایلام یک اثر، خراسان شمالی دو اثر، کرمان 14، لرستان 9، اراک یک اثر، بوشهر یک اثر، زنجان 10، کرمانشاه چهار اثر، مازندران 28، اصفهان 181، تهران 53، فارس 24، کردستان یک و همدان 12 اثر است.

 

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان هم در این نشست از رونمایی فرهنگنامه بزرگ شهروندی دراین جشنواره خبر داد و گفت: فرهنگنامه بزرگ شهروندی مجموعه‌ای از اطلاعات و قوانین و مقرراتی است که در قالب 12 موضوع آماده شده که به صورت کاربردی در سایت شهرداری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

احمد رضایی افزود: تمام قوانین و مقرارات این فرهنگ نامه  در هزارو 800 صفحه تدوین شد و با 12 عنوان در 10 جلد به صورت دیجیتال تهیه شده و بعد از رونمایی روی سایت شهرداری و 12 سازمان قابل مشاهده است.

 

نخستین جشنواره سراسری شعر و داستان کودک و نوجوان شهروندی با عنوان شهر من با معرفی برترین ها 12 دی در اصفهان برگزار می شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار