موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
210866
۲۶ آذر ۱۳۹۸

حضور پر رنگ آثار نوجوانان کانون در هفته‌ی فیلم و عکس کرج

کودکان و نوجوان فیلم‌ساز و داور کانون استان البرز در آیین اختتامیه‌ی سیزدهمین هفته فیلم و عکس کرج، تجلیل شدند.

به گزارش کودک پرس ، جمعی از کودکان و نوجوانان مراکز کانون استان که در کلاس‌های فیلم‌سازی شرکت کرده و  فیلم‌های تولیدی خود در حوزه‌های داستانی و انیمیشن را به المپیاد فیلم‌سازی فرستاده بودند این بار آثارشان را  در سیزدهمین هفته فیلم و عکس کرج که  از ۲۱ تا ۲۴ آذر در پردیس سینمایی اکومال کرج  و با مشارکت شایسته‌ی کانون در بخش کودک و نوجوان این جشنواره، برگزار شد، به نمایش گذاشته شده  و در آیین اختتامیه‌ی این مراسم، تجلیل شدند.

توجه و هدف گذاری کانون در گروه سنی نوجوانان دختر و پسر از اهداف قابل اهمیت استان البرز در مدت اخیر است که در همین راستا  جمع کثیری  از داورانی که داوری المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان را به شکل هم‌زمان در استان البرز بر عهده داشتند از اعضای نوجوان  مراکز کانون البرز  بودند .

محمدحسین عابدی، مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان کرج و دبیر جشنواره در سخنانی حضور کودکان و نوجوانان را ارزشمند دانسته و چنین جشنواره‌هایی را عاملی برای رشد استعدادهای علاقه‌مند به سینما عنوان کرد.

دهقان، معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی استان البرز نیز سینما را رویداد مدرن اجتماعی خواند که نقش مهمی در جهت‌دهی جریان های فرهنگی دارد.

رحیم خستو عضو  و سخنگوی شورای اسلامی  شهر کرج نیز،  مشارکت سازمان‌های مختلف را در این رویداد فرهنگی بسیار خوب توصیف کرده و از حضور و مشارکت هم استانی‌ها، ابراز خرسندی کرد.

گفتنی است امیرحسین مختاری با فیلم«خواندن سخت است»، شایان اصلی با فیلم «کارکردن سخت است» و مهدی هادی با فیلم «تصادف» از فیلم‌سازان نوجوان  کانونی بودند که فیلم‌هایشان  در این آیین تجلیل شد.

هم‌چنین محمد امین اکرمی، الین موسوی، زهرا قوی نژاد، فاطمه قوی نژاد، سوگل باقری، شایان اصلی، علی‌رضا مختاری و  مهدی هادی نیز در این مراسم به عنوان داورانی که همزمان المپیاد فیلم‌سازی کودکان و نوجوانان  را در کرج داوری کردند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

لازم به ذکر است آیین اختتامیه‌ی سیزدهمین هفته‌ی فیلم و عکس کرج با حضور جمعی از مسوولان استان و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، ساعت ۱۸ الی ۲۰ روز یک‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برگزار شد.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار