موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
210296
۱۷ آذر ۱۳۹۸

برنامه گذر کودک در محله‌های شهر همدان اجرا می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر همدان از برگزاری برنامه گذر کودک در محله‌های شهر همدان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، رضوان سلماسی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر همدان با بیان اینکه چهارمین گذر کودک شهر همدان (بازی دسته جمعی کودکان با والدین) با حضور خانواده‌ها و فرزندانشان در سالن شهید مدنی همدان برگزار شد، گفت: دبیرخانه شهر دوستدار کودک در شهرداری همدان تشکیل شده و در ۲ حوزه در حال برنامه‌ریزی و سیاستگذاری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به ۲ حوزه مربوط به شهر دوستدار کودک گفت: در بخش اول دبیرخانه در حال طراحی و اجرای برنامه‌هایی است که شهر همدان را به سمت تبدیل شدن به شهر دوستدار کودک سوق دهد.

سلماسی بیان کرد: در بخش دوم با تدوین و اجرای برنامه‌هایی پرهیجان و پرنشاط به دنبال اجرای برنامه‌هایی مفرح و بانشاط برای کودکان با حضور خانواده‌ها و در فضایی امن است.

وی با بیان اینکه امیدواریم این برنامه با قوت پیگیری شود و هر روز در یکی از محلات شهر همدان شاهد اجرای آن باشیم، گفت: مقرر شده شورای اجتماعی محلات در همه حوزه‌هایی که به محله و اهالی محله مربوط می‌شود ورود کند.

او گفت: از آنجا که خانواده‌ها پایه و اساس محلات هستند از شورای اجتماعی محلات درخواست شده برگزاری گذر کودک در محلات را برعهده بگیرد.

سلماسی افزود: برای برگزاری گذر کودک در شهرک مدرس و محله جولان، شورای اجتماعی این دو محله پای کار بودند و بیشتر کار را برعهده گرفتند.

او اظهار کرد: در محلاتی که هنوز شورای اجتماعی محله تشکیل نشده برنامه گذر کودک با کمک دببرخانه شهر دوستدار کودک و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان برگزار می‌شود.

 

سلماسی از برگزاری این برنامه در ۴ محله همدان خبر داد و گفت: در گذر کودک، کودکان به همراه خانواده خود حضور پیدا کرده و بازی‌هایی را که توسط کارشناسان طراحی شده و قابلیت همراهی و مشارکت خانواده‌ها را دارد انجام می‌دهند.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار