موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
210290
۱۷ آذر ۱۳۹۸

برگزاری برنامه «دورهمی» برای کودکان کار کرجی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به برگزاری برنامه دورهمی برای کودکان کار در کرج، گفت: این اقدام در پی تمسخر یک کودک کار در استان البرز و به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه انجام شد.

به گزارش کودک پرس ، محمدرضا زین العابدینی در برنامه رادیویی «شهر» با اشاره به برگزاری برنامه‌ای برای کودکان کار در کرج، اظهار کرد: این اقدام در پی تمسخر کودک کار توسط سه جوان در فردیس انجام شد و هدف از اجرای آن نشان دادن این موضوع است که در دین مبین اسلام و قوانین کشور جمهوری اسلامی تمسخر و اهانت به کوچکترین و کمترین عضو جامعه جرم است و نباید صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه تمسخر کودک کار در استان البرز اتفاق ناراحت کننده‌ای بود، عنوان کرد: از ویژگی‌های اصلی ایرانی‌ها میهمان نوازی، کمک به هم نوع و محبت و دوستی است به همین منظور این برنامه را برگزار شد تا به کودکان کار ارج نهاده شود.

معاون خدمات شهری شهردار کرج عنوان کرد: ساماندهی کودکان کار یکی از وظایف سازمان خدمات شهری است، اما وقتی پدیده کودکان کار وجود دارد، باید در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی آن گام برداریم و به این قشر کمک کنیم.

وی با اشاره به حضور مدیران شهری در برنامه کودکان، خاطرنشان کرد: این مهم نشان از اهمیت اقشار مختلف شهر برای مدیریت شهری است؛ کاهش آسیب‌های اجتماعی از مهمترین وظایف شهرداری است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

 

زین العابدینی گفت: در پی برگزاری برنامه دورهمی برای کودکان کار در کرج، شاهد بازخوردهای مثبتی از سوی شهروندان بودیم که این موضوع نشان از دغدغه مندی مردم ایران به ویژه البرز نشینان دارد.

 

 

 

منبع: ایمنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار