موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
210243
۱۶ آذر ۱۳۹۸

پویش ثبت‌نام ۱۴۰۰۰ حامی در استان سمنان

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: ۳۵۰۰ کودک و نوجوان نیازمند در استان سمنان شناسایی و تحت حمایت قرار گرفته‌اند که نیاز به کمک مالی و حامی دارند.

به گزارش کودک پرس ، محمد قوسی، قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: برای حمایت از این عزیزان به یاری ۱۴۰۰۰حامی نیاز است.

محمد قوسی با اذعان اینکه با ثبت‌نام و پرداخت ماهانه مبلغ پنج هزار تومان و یا هر مبلغ دلخواه دیگر می‌توانید در این پویش شرکت نمایید تصریح کرد:این پویش تا پایان سال در سطح کشور برای ثبت نام یک میلیون نفر حامی  هدفگذاری شده است.

وی تصریح کرد: ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰ ۳۳۳۳ ۲۳، پایگاه اینترنتی www.ekram.emdad.ir و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) از روش های ثبت نام در این طرح است.

روش‌های واریز وجه به‌حساب فرزندان محسنین تسهیل شد

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: روش‌های جدید واریز به‌حساب فرزندان معنوی و تسهیل‌یافته است.

وی به تشریح روش‌های جدید واریز کمک‌های حامیان به فرزندان معنوی خود اشاره کرد و افزود: حامیان اکرام محسنین بیشتر معمولاً از روش‌های پرداخت ابراز نارضایتی داشتند که در اقدامی جدید روش پرداخت برای حامیان نیک اندیش تسهیل گردیده است.

محمد قوسی مزیت روش جدید را نمایش نام فرزند درصورتی‌که فرد، حامی یک فرزند باشد اشاره کرد گفت: هنگام واریز وجه،  نام فرزند مشخص می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه درروش جدید چندین راه آسان برای پرداخت وجود دارد، خاطرنشان کرد: برای هر فرزند شماره کارت ۱۶ رقمی اعلام می‌شود تا با مراجعه به تمام خودپردازهای عضو شتاب قابل واریز باشد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد فوق در اپلیکیشن های موبایلی سکه، آپ، بله نیز بستر لازم برای واریز کمک به‌حساب حامیان امکان‌پذیر شده است.

منبع:  سایت خبری کمیته امداد

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار