موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
209593
۰۲ آذر ۱۳۹۸

راه‌اندازی باشگاه کارآفرینی نوجوان برای نخستین‌بار در گلستان

معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از راه‌اندازی باشگاه کارآفرینی نوجوان برای نخستین‌بار در استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، موسی بی‌باک اظهار کرد: برای نخستین‌بار در استان گلستان در هفته کارآفرینی؛ باشگاه کارآفرینی نوجوان راه‌اندازی شد.

 

* زنگ کارآفرینی در مدارس ابتدایی و هنرستان‌های گلستان نواخته می‌شود

وی با بیان اینکه از 27 آبان‌ماه الی سوم آذر را به عنوان هفته کارآفرینی نامگذاری کردند، تصریح کرد: برای هفته کارآفرینی برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است که مهمترین آنها زنگ کارآفرینی در مدارس ابتدایی و هنرستان است که در تمامی شهرستان‌های گلستان نواخته خواهد شد.

معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان ابراز کرد: از دیگر برنامه‌های مهم اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان می‌توان به برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی با موضوع کارآفرینی برای جوانان در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود و همچنین آگاه‌سازی عمومی از طریق رسانه‌های مکتوب و مجازی از جمله سایت‌ها و خبرگزاری‌ها انجام می‌گیرد.

 

* نخستین کتابخانه کارآفرین در گلستان افتتاح می‌شود

بی‌باک از رونمایی نمادین طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان در استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان برای نخستین‌بار در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود.

وی از افتتاح نخستین کتابخانه کارآفرین در استان گلستان خبر داد و گفت: در هفته کارآفرینی افتتاح کافه کارآفرینی در جهاد دانشگاهی استان گلستان و ده‌ها برنامه مختلف برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار