موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
209296
۲۳ آبان ۱۳۹۸

موفقیت خراسانی‌ها در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

هنرمندان خراسانی در بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان افتخارآفرینی کردند.

به گزارش کودک پرس ، هیأت داوران مسابقه «تئاتر نوجوان» بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، آرای خود در بخش‌های مختلف را اعلام کرده است.

 

هنرمندان خراسانی حاضر در این جشنواره موفق به کسب عناوین ذیل شده‌اند؛

 

در بخش نویسندگی، تقدیر بهترین نویسندگی برای نگارش نمایشنامه «افسانه ماردوش» به «منوچهر اکبرلو»، در بخش کارگردانی، برگزیده بهترین کارگردانی برای کارگردانی نمایش «افسانه ماردوش» به «محمد جهان‌پا»، در بخش بازیگری  برگزیده بهترین بازیگری مرد برای بازی در نمایش «افسانه ماردوش» به «جلال کریم‌زاده» و تقدیر بهترین بازیگری زن برای بازی در نمایش «افسانه ماردوش» به «پرستش سلطانی» اعطا شد.

در بخش موسیقی، تقدیر بهترین موسیقی برای آهنگسازی نمایش «افسانه ماردوش» به «امیر و آرش بیات» و در بخش طراحی صحنه، برگزیده بهترین طراحی صحنه برای نمایش «افسانه ماردوش» به «مهدی شریفی» تقدیم شد.

 

همچنین در بخش طراحی لباس، «محبوبه سلطانی» به عنوان کاندیدای طراحی لباس برای نمایش «افسانه ماردوش» و در بخش طراحی گریم، «امیرحسین غفاری» به عنوان کاندیدای طراحی گریم برای نمایش «افسانه ماردوش» معرفی شدند. نمایش «افسانه ماردوش» نیز به عنوان بهترین نمایش از منظر آرای مردمی انتخاب شد.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار