موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
208577
۱۱ آبان ۱۳۹۸

اختصاص اجراهای صبح جشنواره تئاتر کودک به دانش‌آموزان

قائم مقام بیست‌وششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: اجراهای صبح جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به دانش‌آموزان اختصاص یافت‌.

به گزارش کودک پرس ، محمدرضا جوادی در کمیته هماهنگی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه نوبت صبح نمایش‌ها در جشنواره برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است اظهار کرد: آموزش و پرورش در زمینه حضور بازدیدکنندگان در سالن‌ها برنامه‌ریزی‌ لازم را داشته باشد.

وی از اعلام ظرفیت سالن‌ها و بخش‌های مختلف جشنواره به آموزش و پرورش خبر داد و گفت: انتظار می‌رود دانش‌آموزان هماهنگ با گروه سنی نمایش‌ها در سالن‌ها حضور یابند.

قائم مقام بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه تقسیم‌بندی سالن‌ها بین مدارس ناحیه یک و 2 مشخص شده است یادآور شد: امیدواریم شرایطی ایجاد شود که تمام دانش‌آموزان علاقه‌مند بتوانند نمایش‌ها را تماشا کنند.

وی از اختصاص چند سانس در سالن‌های اصلی مجتمع شهید آوینی، بوعلی، تالار فجر و کانون مهدیه برای حضور دانش‌آموزان خبر داد و برگزاری آیین افتتاحیه و شادپیمایی جشنواره را ۱۶ آبان ماه در هشت بخش در پیاده‌راه بوعلی عنوان کرد.

جوادی گفت: زمان تجمع مخاطبان ساعت ۱۴:۳۰ پیش‌بینی شده که آموزش و پرورش باید تبلیغات لازم را برای حضور دانش‌آموزان در آیین افتتاحیه داشته باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه بلیت‌فروشی جشنواره بیست و ششم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود اظهار کرد: بخشی از ظرفیت سالن‌ها برای حضور هنرمندان تئاتر که در بخش‌های مختلف جشنواره حضور دارند، پیش‌بینی شده و در این برنامه‌ریزی، هنرمندان بخش دانش‌آموزی نیز در نظر گرفته شده‌اند.

پرویز ابراهیمی، کارشناس امور فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان نیز با بیان اینکه ۳۰ مربی تئاتر و ۴۵ دانش‌آموز فعال از استان‌های مختلف در این جشنواره حضور خواهند داشت گفت: انتظار بر این است جلساتی برای حضور میهمانان تئاتر دانش‌آموزی در جلسات با هنرمندان در نظر گرفته شود.

 

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه در همدان برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار