موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
208162
۰۲ آبان ۱۳۹۸

نمایش «مزه دروغ تلخه» از البرز در جشنواره کودک همدان به روی صحنه می‌رود

با حمایت حوزه هنری البرز، نمایشی با عنوان «مزه دروغ تلخه» به جشنواره کودک و نوجوان همدان می‌رود.

به گزارش کودک پرس ، ایمان اردی‌زاده مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: نمایش «مزه دروغ تلخه» به کارگردانی سمیرا یزدان‌پژو از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری البرز آبان ماه سال جاری به جشنواره کودک و نوجوان همدان می‌رود.

اردی زاده افزود: نمایش «مزه دروغ تلخه» اثری است که به صورت تلفیقی کار شده است که کارگردان این اثر سمیرا دانش پژو متن بهرام جلالی‌پور را به صورت جذاب و اثرگزار برای گروه سنی خردسال تولید کرده است.

وی خاطرنشان کرد: سمیرا یزدان‌پژو (کارگردان، عروسک‌گردان، طراح صحنه)، ‌ امیرحسین انصافی (ترانه‌سرا و آهنگ‌ساز)، ‌ نگار شاه‌علی (دستیار کارگردان)، محمدرضا شاملوفرد (طراح نور)، عاطفه بحرالعلوم‌طباطبایی، ریحانه باغبادی و سامان فرشیدنیا (بازی‌دهندگان عروسک‌ها)، علیرضا حسین‌پور، نگار شاه‌علی، زهرا شیخ‌الحکمایی و سمیرا یزدان‌پژو (ساخت دکور) از عوامل اجرایی این نمایش می‌باشند.

شایان ذکر است سمیرا یزدان‌پژو کارگردان این اثر از فعالان و عضو ثابت شورای هم اندیشی کودک و نوجوان هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز است که نمایش «مزه دروغ تلخه» را برای بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» آبان ماه سال جاری در همدان به روی صحنه می‌برد.

منبع: قدس آنلاین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار