موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
207750
۲۳ مهر ۱۳۹۸

فعالیت مرکز تخصصی حقوق کودک در یزد

رئیس کانون وکلای استان یزد از فعالیت مرکز تخصصی حقوق کودک در یزد خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمد حسین جعفری در نشست حقوق کودک که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه کانون وکلا محل رجوع مردم است گفت: در این کانون بزهکاران، بزه دیدگان و زخم دیدگان بازی‌های سیاسی و موارد مختلف دیگر مراجعه می‌کنند و ما نسبت به شرایط و مسائلی که پیش آمده اقدام به رسیدگی به آن می‌کنیم.

رئیس کانون وکلای استان یزد این کانون را یک مجموعه خودگردان عنوان کرد و اظهار داشت: کانون وکلا به هیچ نهادی وابسته نیست و منبع درآمد آن، حق عضویتی است که وکلا به کانون وکلا پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه حقوق کودک، اولین مرکز تخصصی حقوق کودک در یزد راه اندازی شد تصریح کرد: برگزاری کنفرانس تخصصی حقوق کودک، ارائه مشاوره‌های رایگان، معاضدت قضایی کودکان، حضور در مراسم نمادین انتخابات انجمن‌های اولیا و مربیان شرکت، حضور در مدرسه ماندگار ایرانشهر به مناسبت حقوق کودک، بازدید خانم ابتکار از مرکز تخصصی حقوق کودک در یزد از جمله اقداماتی است که کانون وکلا در حوزه کودکان انجام داده است.

 

جعفری تعداد وکلای تسخیری برای کودکان عضو شده در مرکز تخصصی حقوق کودک در یزد را 30 مورد عنوان کرد و اظهار داشت: کانون وکلای استان یزد هر آنچه که در وسع خود دارد در حوزه کودک به کار خواهد بست و آموزش‌های لازم را برای کودکان و اطفال را در دستور کار خود خواهد داشت.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار