موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
207718
۲۳ مهر ۱۳۹۸

کاهش توزیع یک وعده غذای گرم در روستامهدهای اصفهان

معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: امسال طرح یک وعده غذای گرم در دوره‌ای ۹۰ روزه تنها در ۱۳۵ روستامهد استان اصفهان برای ۳۵۰۰ کودک اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مجتبی ناجی اظهار کرد: طرح یک وعده غذای گرم روستامهدها در هفته گذشته با حضور مسئولین بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شهرستان مبارکه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح از اقدامات اجرا شده بهزیستی کشور در ۱۳ سال اخیر بوده است، افزود: هدف این طرح رشد توانمندی‌های فیزیکی کودکان و آشنایی خانواده‌ها با الگوی غذای سالم و ترکیبات غذایی مفید با تایید متخصصان تغذیه دانشگاه علوم پزشکی بوده است و بر اساس تایید کارشناسان بهداشتی و تغذیه‌ای دانشگاه علوم پزشکی اثرات مطلوبی بر کودکان داشته است.

معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه این طرح در مهدهای روستایی و مناطق حاشیه‌ای شهرها برای کودکان سه تا شش سال اجرا می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته این طرح با اعتباری معادل ۱۱ میلیارد ریال برای هفت هزار و ۶۰۰ کودک در ۱۴۶ روستامهد و ۲۵ مهد حاشیه شهرهای استان اصفهان در مدت زمانی چهار ماهه اجرا شد.

وی با اشاره به افزایش سرانه این طرح از ۲۲ هزار ریال سال گذشته به ۳۷ هزار و ۴۰۰ ریال اظهار کرد: با توجه به اینکه اعتبار این طرح در سال جاری افزایش نداشته است، طرح یک وعده غذای گرم امسال در دوره‌ای ۹۰ روزه تنها در ۱۳۵ روستامهد استان برای ۳۵۰۰ کودک اجرا می‌شود.

منبع: ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار