موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
207577
۲۱ مهر ۱۳۹۸

مسابقات تکواندو بانوان نوجوان استان مرکزی در اراک برگزار شد

نایب رئیس هیأت تکواندو استان مرکزی گفت: مسابقات انتخابی تکواندو بانوان نوجوان استان مرکزی با شناخت و معرفی نفرات برتر در اوزان دهگانه در اراک پایان یافت.

به گزارش کودک پرس ، مریم آریا اظهار داشت: مسابقات انتخابی بانوان نوجوان استان مرکزی با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در رقابت های تکواندو نوجوانان کشور عصر روز جمعه در اراک برگزار شد.

وی افزود: این رقابت ها با شرکت ۶۰ ورزشکار در اوزان دهگانه در خانه تکواندو مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک پیگیری شد، که در نهایت در وزن یک آیدا  جودکی، در وزن دو مائده رباط میلی، در وزن سه فاطمه کاظمی، در وزن چهار عسل مبارک آبادی و در وزن پنج ستایش آمین همگی از اراک عناوین نخست را کسب کردند

آریا خاطرنشان کرد: همچنین در وزن شش یگانه مرادپور از اراک، وزن هفت فاطمه فیاضی از ساوه، وزن هشت کیانا جانی از اراک، وزن نهم محدثه صفا از ساوه و در وزن دهم یگانه زمانی از اراک بر سکوی نخست ایستادند

نایب رئیس هیأت تکواندو استان مرکزی بیان داشت: همچنین ریحانه بهاری به عنوان بازیکن فنی، فاطمه کاظمی به عنوان بازیکن با اخلاق و اکرم اکبری به عنوان داور نمونه این دوره از رقابت ها برگزیده شدند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات با نظارت شیرین ستوده پیگیری شد، گفت: همچنین اکرم اکبری، شیرین ستوده، طیبه نعیمی، مرضیه پالیزوان، عطیه یادگاری و سهیلا حاجی آبادی داوری مسابقات را بر عهده داشتند.

 

به گفته نایب رئیس هیأت تکواندو استان مرکزی، مسابقات کشوری تکواندو بانوان نوجوانان کشور نیمه دوم آبان ماه سال جاری به میزبانی مازندران برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار