موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
207511
۲۰ مهر ۱۳۹۸

پلیس‌ها حامی ۸۶۰ کودک یتیم و نیازمند هستند

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۴۵۵ پلیس در خراسان رضوی از ایتام و محسنین کمیته امداد حمایت مالی و معنوی می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، حسن اسلامی رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این ۴۵۵ نیکوکار از کارکنان ناجا در خراسان رضوی از ۸۶۰ کودک یتیم و محسنین حمایت می‌کنند که ۳۸۵ نیکوکار حامی ایتام و ۷۰ نفر حامی محسنین هستند.

او ادامه داد:  کارکنان ناجا در کنار اینکه امنیت را برای عموم مردم ایجاد می کنند در طرح نیکوکارانه اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد هم  مشارکت دارند تا فرزندان یتیم و محسنین از مسائل مالی و عاطفی کمتر رنج ببرند.
رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کارکنان ناجا ۸۶۰ کودک  را مورد حمایت قرار دارند که  ۸۱۰ فرزند یتیم و ۶۰ فرزند محسنین هستند.
اسلامی با اشاره به اینکه حداقل واریزی به ازای هر فرزند تحت حمایت این نهاد در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین را ماهانه حداقل۵۰ هزار تومان دانست و افزود: این حامیان در ایام و مناسبت‌های مختلف سال علاوه بر واریزی ماهیانه به دیدار فرزندان معنوی خود می‌روند و باتوجه به توانشان مشکلات آنان را مرتفع می‌کنند.
او تصریح کرد: استقرار پایگاه‌های جذب حامی برای طرح‌های مختلف با توجه به تقاضای سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و خصوصی صورت می‌گیرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار