موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
207443
۱۸ مهر ۱۳۹۸

غنچه‌های هلال با کمک‌های اولیه آشنا شدند

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌ احمر همدان گفت: به مناسبت هفته کودک، غنچه‌های هلال با تجهیزات امدادی و کمک‌های اولیه آشنا شدند.

به گزارش کودک پرس ، مریم پاک بین بیان کرد: کانون غنچه های هلال در ۱۱۰ مهد کودک همدان تشکیل شده و در مناسبت های مختلف از جمله هفته کودک برای این طیف برنامه های فرهنگی و آموزشی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به آغاز هفته کودک از ۱۳ مهر سالجاری برنامه هایی با شعار «آینده را باید ساخت» برای غنچه های هلال مهدهای کودک استان در حال برگزاری است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌ احمر همدان بیان کرد: تیم های هلال احمر با زبان کودکانه، غنچه های هلال را با کمک های اولیه، نحوه استفاده از چسب زخم، چگونگی بانداژ، نکات عمومی و اولیه امدادی و نحوه پیشگیری از خونریزی بینی آشنا می کنند.

 

پاک بین همچنین آشنایی با تجهیزات آمبولانس امداد و نجات و آشنایی با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر از دیگر رویکردهای برنامه هفته کودک است.

وی اظهار داشت: در حوزه فرهنگی نیز برنامه هایی با عنوان «دست های مهربان» برای غنچه های هلال در حال برگزاری است که نمونه آن اهدای نوشت افزار و اسباب بازی به کودکان آسیب دیده از سیل و عیادت از کودکان بستری در بیمارستان ها است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌ احمر همدان ادامه داد: واگذاری نمادین مسئولیت های هلال احمر به کودکان، بازدید از محل فیزیوتراپی، داروخانه واحد کنترل عملیات (ای.او.سی) هلال احمر از دیگر برنامه ها بود.

 

پاک بین افزود: مدیرعامل جمعیت هلال احمر نیز در نشستی به بیان اهمیت محیط زیست پرداخته همچنین غنچه های هلال در بازدید از سازمان آتش نشانی با تجهیزات این مجموعه نیز آشنا شدند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار