موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
205795
۳۰ شهریور ۱۳۹۸

دوره تخصصی تئاتر کودک توسط موسسه آفرینش‌های آستان قدس برگزار می‌شود

موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی دوره تخصصی تئاتر کودک و نمایش عروسکی را در مشهد برگزار می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، برپایی این دوره آموزشی در رشته‌‌های مختلف با حضور بزرگسالان علاقه‌مند به تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی زیر نظر استادان برجسته این حوزه در مشهد صورت می‌گیرد و اهل هنر حداکثر تا 10 مهر سال جاری فرصت نام‌نویسی در رشته مورد نظر خود را دارند.

کلاس‌های «کارگردانی نمایش عروسکی» با تدریس علی اکبر حلیمی، «کارگردانی تئاتر کودک و نوجوان» و «تربیت مربی نمایش خلاق» زیر نظر سید جواد رحیم‌زاده، «نمایش‌نامه‌نویسی کودک و نوجوان» با تدریس مهدی‌ سیم‌ریز، «بازیگری تئاتر کودک و نوجوان» با حضور محمد جهان‌پا، «طراحی و ساخت عروسک و دکور» زیر نظر فرشته ابراهیمی و «بازی‌دهندگی عروسک» با تدریس محبوبه پاداش، در این دوره برپا خواهد شد.

ظرفیت کلاس‌های هر رشته بین 7 تا 12 نفر خواهد بود و کلاس‌ها با توجه به مباحث تئوری و عملی از نیمه دوم مهر ماه سال جاری در مکتب هنر رضوان و مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) مشهد برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای نام‌نویسی می‌توانند به مکتب هنر رضوان واقع در خیابان کوهسنگی 17، پلاک 14 ، (تلفن05138467644) و مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) به نشانی خیابان خواجه‌ربیع، خواجه‌ربیع 23 (تلفن 5-05137416663) مراجعه کنند.

 

مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با بهره‌گیری از ظرفیت واحدهای مختلف خود با برگزاری برنامه‌های متنوع هنری و آموزشی در مسیر ارتقای فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی حرکت می‌کند.

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک نظر برای "دوره تخصصی تئاتر کودک توسط موسسه آفرینش‌های آستان قدس برگزار می‌شود"

سلام. لطفا بگین شهرستانی ها چطور می تونن آموزش ها را مجازی پیگیری یا خریداری کنن؟

آخرین اخبار