موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
204692
۱۶ شهریور ۱۳۹۸

نوجوان ۱۶ ساله ایرانشهری از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش پلیس ایرانشهر نوجوان ۱۶ ساله ایرانشهری از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد.

به گزارش کودک پرس ، سردار احمد طاهری اظهار کرد: ساعت 5:30 بامداد هشتم مرداد ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در شهرستان ایرانشهر بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، پسری 16ساله توسط 4 سرنشین مسلح خودروی پژو 405 در روستای “نوکجوب” شهرستان ایرانشهر ربوده شده است.

طاهری تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در این خصوص با انجام اقدامات تخصصی و فنی گسترده به صورت شبانه روزی و با جمع آوری مدارک میدانی و به کارگیری کلیه امکانات در نهایت یکی از آدم ربایان که جوانی 26 ساله و از آشنایان این نوجوان بود را در “نوکجوب” ایرانشهر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ابراز کرد: با توجه به دستگیری یکی از متهمان، آدم‌ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و نوجوان ربوده شده را ظهر روز هفتم شهریورماه جاری در روستای “نوکجوب” این شهرستان رها کرده و از محل متواری شدند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علت آدم ربایی اختلافات مالی بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار