موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
204408
۱۲ شهریور ۱۳۹۸

نمایشگاه طراحی و تصویرسازی کودک و نوجوان در اهواز برپا شد

نمایشگاه طراحی و تصویرسازی کودک و نوجوان شنبه شب در گالری اشراق حوزه هنری اهواز گشایش یافت.

به گزارش کودک پرس ، مدیر اجرایی نمایشگاه طراحی و تصویرسازی کودک و نوجوان بیان کرد: آثار هنری این نمایشگاه در گروه سنی بین ۶ تا ۱۵ سال است که با هدف جذب و ارایه آثار کمتر دیده شده کودک و نوجوان ، ایجاد انگیزه برای بهتر دیده شدن آثار نقاشی کودکان و استعداد یابی این گروه سنی جمع آوری شده است.
آرزو موسیوند  ادامه داد: پس از اعلام فراخوان نمایشگاه بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه نمایشگاه تحویل داده شد و پس از کارشناسی یکصد اثر از آثار جمع آوری شده در سالن گالری اشراق حوزه هنری استان خوزستان  به نمایش گذاشته شد.
این‌‎ کارشناس نقاشی افزود: آثار پذیرفته شده شامل طراحی سیاه قلم «طراحی ظروف و طبیعت بی جان، طراحی از منظره و طراحی چهره » نقاشی با تکنیک آبرنگ و گواش، تابلوهایی با تکنیک کولاژ و همچنین تصویر سازی کودکانه با مدادرنگ و آبرنگ است.
وی ادامه داد: نقاشی یک پیام از احساسات درون کودکان است و از آنجا که به وسیله نقاشی می‌توان به افکار و خواسته‌های این گروه سنی پی برد توجه به آن ضروری است.

وی گفت: نقاشی می‌تواند باعث تمرکز کودکان ، آرامش و تقویت حواس نوجوانان شده و آنها را از انجام فعالیت‌های حادثه ساز باز دارد.

 

نمایشگاه گروهی طراحی و تصویرسازی کودک و نوجوان از شنبه نهم شهریور به مدت یک هفته برپا است.علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه همه روزه ازساعت ۱۹ تا ۲۲ می توانند به گالری اشراق واقع در سی متری – طبقه زیرین سینما اکسین اهواز مراجعه کنند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار