موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
204142
۰۹ شهریور ۱۳۹۸

۱۱ رتبه برتر دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی در جشنواره خوارزمی

دانش‌آموزان استان آذربایجان‌شرقی در پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزی ۱۱ رتبه برتر کشور را در ۶ محور به خود اختصاص دادند.

به گزارش کودک پرس ، مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی به میزبانی استان اصفهان و در ۶ محور فعالیت های آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، پژوهش و دست سازه از سی ام مرداد تا یکم شهریور ماه در شهر اصفهان برگزار شد.

در این مرحله تعداد ۱۱نفر از دانش آموزان منتخب استان شرکت داشتند که موفق به کسب رتبه دوم در ۲ محور و رتبه سوم در ۴ محور جشنواره شدند.

در محور پژوهش یزدان نظافتی و محمد حجازی از ناحیه ۴ تبریز رتبه دوم، در محور دست سازه  محمدحسین حسن زاده  و امیرحسین حسن زاده رتبه دوم و در محور ادبیات فارسی اسما عزیز زاده رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در محور زبان انگلیسی  نگین گیوزاد و شیلان فرهنگ رتبه سوم، در محور فعالیت های آزمایشگاهی تارا رحیمی و محدثه حبیب پور رتبه سوم و در محور بازارچه دانش آموزی فاطمه محمدی و آتنا جمالی رتبه سوم را کسب کردند.

 

این جشنواره در ۴ مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری برای دانش آموزان دوره اول متوسطه برگزار می شود که پنجمین دوره آن با شرکت دانش آموزان استان ها در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ برگزار شد.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار