موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
204070
۰۷ شهریور ۱۳۹۸

ورزشکاران آذربایجان‌غربی ۲۹ مدال المپیاد کشوری را بر گردن آویختند

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ورزشکاران نونهال و نوجوان دختر و پسر استان تاکنون در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور موفق به کسب ۱۴ مدال طلا، هفت مدال نقره و هشت مدال برنز شدند.

به گزارش کودک پرس ، عبدالله چمن‌گلی افزود: ورزشکاران نوجوان استان تاکنون در رشته‌های موی‌تای، اسکیت سرعت، تنیس، شمشیربازی، دو و میدانی و تیراندازی موفق به تصاحب مدال‌های رنگارنگ شدند.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی تاکنون با کسب این مدال‌ها در بین ۳۱ استان شرکت‌کننده در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در مکان ششم قرار گرفته‌است.

وی بیان کرد: ورزشکاران استان در بخش پسران ۱۳ مدال طلا، هفت مدال نقره و هفت مدال برنز و در بخش دختران نیز یک مدال طلا و یک برنز کسب کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: این استان شهریور ماه امسال میزبانی رشته های کاراته، کبدی، اسکیت سرعت، بسکتبال سه نفره و هاکی را در برگزاری رقابت‌های دومین دوره المپیاد کشوری بر عهده گرفته است.

چمن‌گلی گفت: آذربایجان‌غربی آذر سال گذشته در نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور که در ۷۸ رشته ورزشی بخش دختران و پسران برگزار شد، با کسب ۲۲ مدال طلا، ۱۱ نقره و ۱۵ برنز رتبه دهم کشور را به خود اختصاص داد.
وی افزود: ورزشکاران رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال استان در بخش دختران هشت مدال طلا، پنج مدال نقره و چهار مدال برنز و در بخش پسران ۱۴ طلا، ۶ نقره و ۱۱ برنز کسب کردند.

 

آذربایجان‌غربی دارای ۵۰ هیات استانی و ۶۳۲ هیات ورزشی شهرستانی است؛ بیش از ۱۰۰ هزار ورزشکار بیمه شده در این استان فعالیت دارند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار