موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203886
۰۵ شهریور ۱۳۹۸

اکران پنج فیلم خاطره‌انگیز در پارک جنگلی آبیدر سنندج

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اکران پنج فیلم خاطره‌انگیز در پارک جنگلی آبیدر سنندج خبر داد و گفت: این فیلم‌ها از برنامه‌های جنبی سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سنندج است.

به گزارش کودک پرس ، سامان احمدی اظهار کرد: برگزاری سینمای خاطره کودک یکی از برنامه‌های سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان است که در مناطق روستایی شهر سنندج انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون این سینما که به صورت سیار است در برخی روستاهای حاشیه شهر سنندج اکران شده است، افزود: روز گذشته مسجد باب‌السلام حاشیه شهر فرجه میزبان اکران فیلم سینما کودک بود که با استقبال کودکان این منطقه همراه شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز سینما خاطره کودک در روستای آساوله سنندج اکران شد و مورد استقبال کودکان و نوجوانان این مناطق قرار گرفت.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اعلام کرد: اکران پنج فیلم خاطره‌انگیز سینمای کودک در بخش جنبی جشنواره به همت شهرداری سنندج و انجمن سینما جوانان ایران شعبه استان انجام می‌شود.

احمدی اضافه کرد: همچنین پنج فیلم خاطر انگیز سینمای کودک با عنوان سینما خاطره در سینما روباز پارک جنگلی آبیدر برای کودکان و نوجوانان اکران خواهد شد.

گفتنی است، سی و دومین فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان از 31 مرداد ماه امسال در سنندج اکران شده و تا چهارم شهریور ماه نیز ادامه دارد.

 

 

 

منبع:  فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار