موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203408
۲۸ مرداد ۱۳۹۸

٢٠کودک داور جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در استان مرکزی

٢٠نفر از کودکان ٩ تا ١٥ ساله استان، کار داوری فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در استان مرکزی را به عهده گرفته‌اند.

به گزارش کودک پرس ، پس از ارسال فراخوان داوری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در استان مرکزی  تعداد ۵۳ نفر متقاضی داوری جشنواره بودند که پس از مصاحبه توسط کارشناسان و اساتید دانشگاه مرتبط با حوزه فیلم و سینما ۲۰ نفر (۱۵ نفر اصلی ، ۵ نفر ذخیره ) انتخاب شدند که از ۳۱ مردادماه لغایت چهارم شهریورماه به داوری فیلم های جشنواره مورد نظر خواهند پرداخت.
همچنین نشست آموزشی برای داوران این جشنواره  هم اکنون (دوشنبه٢٨ مرداد) در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بهره مندی از دکتر شاه حسنی استاد دانشگاه و فعال در حوزه فیلم و سینما در حال برگزاری است.

١٠ فیلم برگزیده سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان از ٣١ مرداد تا ۴ شهریور در سینما ستارگان اکران می‌شود؛ این فیلم‌ها در دو سانس و به مدت پنج برای علاقه‌مندان به سینمای کودک به روی پرده می‌رود.

 

«فیلم‌های جزیره گنج، داستان‌های باغ جادویی، جوانمردان، اینجا خانه من است، غرغرو وارد می‌شود، بنیامین، قطار آن شب، بیست و سه نفر، منطقه پرواز ممنوع و تورنا ٢ »در طول برگزاری این جشنواره کران خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار