موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203323
۲۸ مرداد ۱۳۹۸

نشست صمیمی کودکان و نوجوانان با آزادگان برگزار شد

همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور نشست صمیمی کودکان و نوجوانان با آزادگان در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، با نزدیک شدن به سالروز ورود آزادگان به کشور، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس ضمن دعوت از چند تن از آزادگان سرافراز این شهرستان، نشستی صمیمی و دیدار دوستانه برای کودکان و نوجوانان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیروزکوه برگزار نمودند.

در این دیدار صمیمانه آزادگان از خاطرات دفاع مقدس و اسارت خود با زبانی ساده برای کودکان صحبت نمودند و در نهایت از کودکان و نوجوانان خواسته شد تا با توجه به صحبتهایی که شنیده اند نقاشی هایی با موضوع دفاع مقدس و آزادگان و ایثار بکشند و یا مطالبی با قلم خود بنویسند.
مقرر گردید نقاشی های این عزیزان در ایستگاه نقاشی در نماز جمعه این هفته 25 مردادماه 98 به نمایش عموم گذاشته شود و به نفرات برتر هدایایی اهدا می گردد.
غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه در خصوص این برنامه اظهار داشت: تمرکز کار فرهنگی میبایست روی نسل کودک و نوجوان باشد.
وی افزود: ما نمی توانیم از نسل جوان و نوجوان توقع داشته باشیم جنگ و دفاع مقدس و ایثار و شهادت را درک کنند در حالی که آنان را با این مفاهیم آشنا نکرده ایم و این درحالی است که دشمن با تمام قوا و با برنامه ریزی و صرف بودجه های کلان روی فکر و عقیده این قشر کار میکند و تمرکز خود را روی کودکان و نوجوانان ما گذاشته است.
رئیس بنیاد شهید فیروزکوه در پایان خاطرنشان کرد: فرزندان ما ریشه در این آب و خاک دارند و ذات پاکشان با اسلام و شهدا بیگانه نیست لیکن این وظیفه ماست که آنان را با مفاهیم زیبای اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.
منبع: ایثار
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار