موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
213698
۲۷ بهمن ۱۳۹۸

فرزند معلول، چشم‌انتظار رهایی مادر از پشت میله‌ها

از نوجوان ۱۷ ساله‌ی دارای معلولیتی می‌نویسیم که پدر و مادرش به علت محکومیت مالی پشت میله‌های زندان افتاده‌اند و چرخ روزگار این فرزند معلول را در خانه اقوام به این سو وآن سو می‌کشاند.

به گزارش کودک پرس ، نبود پدر و مادر او را بسیار بی تاب و پریشان کرده و مدام چشمانش دنبال ردی از آنان است و زمانی که نام “روز مادر” را می‌شود، بی‌تاب‌تر می‌شود. این فرزند، چشم انتظار رهایی مادرش از پشت میله‌های زندان است تا در این زمستان سرد، آغوش پرمهر مادر را لمس کرده و اندکی آرام شود.

یکی از اقوامشان می‌گوید: به زور مجابش کرده بودیم که نبود پدرش را تحمل کند اما از وقتی که مادرش هم روانه زندان شده دیگر نمی‌توان او را آرام کرد مدام بی تاب است و خود را به در و دیوار می‌کوبد.

او می‌گوید: هرآنچه در توان داشتیم به این فرزند معلول و خانواده‌اش کمک کردیم اما نگهداری او با این شرایط بسیار سخت است و زمانی که بی تابی می‌کند و دنبال مادرش می‌گردد، نمی‌توان کاری کرد. کاش مادرش می‌توانست کنارش باشد و از  فرزندش مراقبت کند، چراکه او فقط در کنار مادرش آرام است.

 

مادر این فرزند معلول، بانوی 49 ساله‌ای است از اوایل بهمن ماه جاری به علت امضای چک همسرش روانه زندان شده است؛ بدهی این مددجو از طریق اعسار به تقسیط کاهش یافته و اکنون 25 میلیون تومان نیاز است تا این مادر از پشت میله‌های زندان رها شده و کنار فرزند معلول خود برگردد و از وی مراقبت کند.

این مددجوی ستاد دیه استان، پیش از آن‌که به زندان بیافتد، تلاش بسیاری کرد، اما نتوانست بدهی چک‌ها را پرداخت کند و به همین جهت روانه زندان شد. همسر این مددجو نیز به علت محکومیت مالی، پشت میله‌های زندان قرار دارد.

و چه خوش سعادتی است که در روز مادر “روزی که تمامی فرزندان به آغوش مادر خود پناه می‌برند”، گرمای حضور مادر را به این فرزندمعلول هدیه کرده و یک مادر دلسوز از پشت بند رهایی یابد.

 

گفتنی است، بدهی این مددجویان برابر با 250 میلیون ریال بوده و مردم خیر و نوع دوست تبریز می‌توانند از طریق شماره حساب‌۰۱۰۴۴۴۴۴۴۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۵۶۱۶۰ نزد بانک صادرات به نام ستاد دیه استان و یا از طریق سایت رسمی ستاد دیه استان و یا با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان واقع در تبریز-بلوار گلکار-خیابان ترافیک-خیابان نصر-جنب ایستگاه شماره 18 آتش نشانی کمک‌های خود را تحویل داده و یا با شماره تلفن 04133288428 جهت کسب اطلاع بیشتر تماس حاصل کنند.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار