موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
213443
۲۱ بهمن ۱۳۹۸

دسترنج نوجوان بستکی در دستان کودکان سیل‌زده سیستان وبلوچستان

دردانه درخش دانش‌آموز ۹ ساله بستکی از محل فروش دسترنج خود به کودکان سیل‌زده سیستان وبلوچستان کمک کرد.

به گزارش کودک پرس ، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بستک روز شنبه درحاشیه برگزاری این جشنواره گفت: این دانش آموز، پایه سوم دبستان مدرسه حافظ بستک است که چندی پیش از فروش تعدادی دستبند هنردست خود به مبلغ ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال به همنوعان سیل‌زده خود درسیستان وبلوچستان هدیه داد.

غلامحسین عابری افزود: درخش با گرمی دستان سخاوتمند خود توانست حس نوع دوستی وانسان دوستی را درقالب کمک به کودکان و دانش آموزان مناطق سیل‌زده به نمایش بگذارد که قابل احترام است.

وی بیان داشت: همچنین بیش از ۳۰۰ دانش آموز دبستان حافظ بستک نیز از محل فروش محصولات خود درجشنواره موادغذایی وصنایع دستی به میزان ۱۰ میلیون ریال به این مدرسه کمک کردند.

مدیر آموزش وپرورش بستک اظهارداشت: هدف دانش آموزان این واحد آموزشی، آشنایی با مشارکت‌های مردمی، کمک به همنوع، ترویج فرهنگ احسان ونیکوکاری وهمچنین حس مسوولیت پذیری در قبال همدیگر بود که دانش آموزان دبستان حافظ این شهرستان از خود به نمایش گذاشتند.

همچنین درقالب پویش مهربانی نخستین محموله کمک‌های دانش آموزی هرمزگان به دانش آموزان سیل زده شهرستان جاسک ارسال شد. با ورود آب و گل به منازل مردم در شهرستان جاسک، کتاب و نوشت افزار حدود ۲ هزار نفر از  دانش آموزان این منطقه از بین رفته است.

بارندگی‌های ۲۰ تا ۲۲ دیماه جاری درسیستان وبلوچستان سبب جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و وارد آمدن خسارت های زیادی به واحدهای مسکونی،، زیرساخت‌ها و زمین‌های کشاورزی شهرستان‌های جنوبی این استان بویژه چابهار، کنارک و نیکشهر شده است. 

شهرستان بستک بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموزان درسه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم دارد.

بستک در ۲۲۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار