موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
213034
۱۳ بهمن ۱۳۹۸

قتل نوزاد ۱۰ ماهه توسط برادر ۱۲ ساله در رامشیر

فرمانده انتظامی شهرستان رامشیر گفت: نوجوان ۱۲ ساله خواهر ۱۰ ماهه خود را در روستای بیت منصور شهرستان رامشیر در جنوب خوزستان به دلیل غفلت خانواده با اسلحه شکاری هدف قرار داد و کشت.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ هدایت شهبازی بیان کرد: ماموران پاسگاه عبدلیه رامشیر در پی اطلاع از یک فقره قتل در روستای بیت منصور در ساعت ۱۷ دقیقه بامداد امروز، به محل حادثه اعزام و بررسی این قتل در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی صورت گرفته مشخص شد نوجوان ۱۲ ساله به دلیل غفلت خانواده و بازیگوشی با اسلحه شکاری پدرش ، خواهر ۱۰ ‌ماهه خود را مورد هدف قرار داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رامشیر ادامه داد: این نوجوان دستگیر ، و اسلحه به کار رفته در قتل ضبط شده و این پرونده به دادسرا ارسال شده است.

حوادث ناشی از استفاده از اسلحه شکاری مجاز و غیرمجاز در آیین‌های عزاداری و عروسی و همچنین نگهداری اسلحه در منزل و در دسترس قرار دادن آن، تاکنون حوادث تلخی را در خوزستان رقم زده است .

 

اگرچه دستگاه های امنیتی و به ویژه نیروی انتظامی بارها در پیام های مختلفی بر استفاده نکردن از اسلحه و تیراندازی در آیینها تاکید فراوان داشته و با عاملان برخورد قاطع صورت گرفته اما با این وجود برخی آیین‌های غلط همچنان در سطح خوزستان و به ویژه روستاها قربانی می‌دهد که در مواردی شادی‌ها را به عزا تبدیل کرده است.

 

طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز مدتهاست که توسط پلیس خوزستان در حال اجرا است اما همچنان در برخی نقاط شاهد حادثه ناگوار ناشی از تیراندازی هستیم.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار